Gå til innhold

Den store Locomotion- og Transport Tycoon-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min forsendelse ble postet 06/09, i følge play.com. Regner med den er i posten i løpet av de nærmeste dagene.

 

Jeg fant en tråd som inneholder screenshots fra Locomotion. De siste sidene i tråden har bilder fra fullversjonen av spillet. Må inrømme at spillet faktisk ser veldig bra ut når linjene begynner å bli avanserte.

 

Link.

Lenke til kommentar
Min forsendelse ble postet 06/09, i følge play.com. Regner med den er i posten i løpet av de nærmeste dagene.

Min ble også sendt da. Jeg regner med at vi får spillet i dag eller i morgen.

 

Jeg fant en tråd som inneholder screenshots fra Locomotion. De siste sidene i tråden har bilder fra fullversjonen av spillet. Må inrømme at spillet faktisk ser veldig bra ut når linjene begynner å bli avanserte.

Nice :w00t:

Lenke til kommentar
Min forsendelse ble postet 06/09, i følge play.com. Regner med den er i posten i løpet av de nærmeste dagene.

 

Jeg fant en tråd som inneholder screenshots fra Locomotion. De siste sidene i tråden har bilder fra fullversjonen av spillet. Må inrømme at spillet faktisk ser veldig bra ut når linjene begynner å bli avanserte.

 

Link.

Ah, nice. Se på disse bildene

 

 

Doubletrack junktion

 

 

Fourway junktion

 

 

 

 

Hvis spillet ligger i postkassa når jeg kommer hjem skal jeg prøve meg på de to :whistle:

Trenger vel mer enn et forsøk da ...

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på, er det som i TTD at man kan starte et nytt spill, også genererer spillet automatisk en bane?

Under 'single player' kan man kun spille ferdiglagde scenarioer. Enkelte av disse genererer et eget brett. Man har også muligheten til å generere egene brett under 'scenario editor'. Denne metoden gir langt flere valgmuligheter enn hva man hadde i Transport Tycoon Deluxe.

Lenke til kommentar
Høres bra ut, og nå er jeg ferdig på skola, så nå håper jeg bare jeg har bensin ti turen hjem

Sykle hjem??

Neida, kjøre bil. Har litt lite bensin igjen og jeg gadd ikke fylle tanken.

 

 

En ting jeg skulle ønske meg i Loco var at innbyggerne hadde kjørt biler selv.

Masse biler i de største byene, og dermed hadde man sett at det hadde hjulpet med busser og den slags.

Men det vil vel kanskje gjøre spillet sakte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...