Gå til innhold

Den store Locomotion- og Transport Tycoon-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si et par ting som jeg oppfatter som STORE BUG!!!! -Synes det var så tungvint å lage jernbane i demoen at jeg prøvde meg på å frakte olje med skip istedet... Men hvordan frakter man olje fra oljeplatformer? -Jo, det skal jeg fortelle dere: MAN LAGER EN KAI VED SIDEN AV OLJEPLATTFORMEN!!!!!!!!!!!!! Nei jeg gir meg over! -Arrg! -Slike dumheter var det ikke engang på det originale TT fra begynnelsen av 90-tallet

Lenke til kommentar
En coal plant stod ved siden av en gård som lagde korn eller noe (husker ikke helt)

Og den bilen jeg da skulle bruke for å frakte kullet kunne både frakte kull, og korn.

Så det virka som om bilene valgte den sorten som det var mest av, og jeg fikk følgelig ikke elvert noen ting til Power planten siden bilene bare lasta opp korn.

Brukte du forresten "Load up with Coal" og "unload"-funksjonene her da? Der hvor du velger ruten kan du også trykke, og holde, på den knappen med noen kasser og et plusstegn for å komme til dem...

 

Må bare si et par ting som jeg oppfatter som STORE BUG!!!! -Synes det var så tungvint å lage jernbane i demoen at jeg prøvde meg på å frakte olje med skip istedet... Men hvordan frakter man olje fra oljeplatformer? -Jo, det skal jeg fortelle dere: MAN LAGER EN KAI VED SIDEN AV OLJEPLATTFORMEN!!!!!!!!!!!!! Nei jeg gir meg over! -Arrg! -Slike dumheter var det ikke engang på det originale TT fra begynnelsen av 90-tallet

Ja, den var litt ny for meg også. Jeg så heldigvis at en maskinstyrt motstander gjorde dette før jeg prøvde meg da.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Herregud hva folk klager over filleting. Og så om du må legge kai ved plattformene. Båten frakter olje, samme hvordan den gjør det vel.

 

Måten du bygger veier og jernbane på er faktisk ganske bra om du setter deg inn i det. Jeg syntes selv den var litt vrien i starten, men nå syns jeg den er nesten like genial som den i TTD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...