Gå til innhold

Den store Locomotion- og Transport Tycoon-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Patchen til Locomotion er kun fiksing av noen problemer, og inneholder ikke noen nye ting eller funksjoner. Enkelte brukere på tt-forums.net har laget nye tog og bygninger til Locomotion, men dette er kun object-filer man installerer på egenhånd, og ikke del av en patch. Locomotion koden er beskyttet av opphavsrett, og derfor vil man ikke se en modifisering av Locomotion med det første.

 

Dette har ingenting med OpenTTD eller TTDPatch å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem i Locomotion. Alle kjøretøy går i stykker etterhvert. Både bussene, lastebilene og togene får breakdowns. Slik jeg husker det fra Transport Tycoon, lagde man "depoer", som kjøretøyene er innom med jevne mellomrom og ble reparerte.

Jeg har vært på Steve's Locomotion Depot, men finner ikke noe om dette her.

 

Hvordan ungår man at kjøretøyeene brytter sammen???

Lenke til kommentar
Selger de og kjøper nye?

Dette er svært slitsomt, da det går 10 år før man må bytte dem ut på nytt. Når man får nok kjøretøy, blir man bare sittende og bytte ut hele tiden.

 

Jeg bruker no breakdowns. Dette er kun object filer som er byttet ut, hvor reliability er satt til 0%, dvs at den er på 100% hele tiden. Du finner den her. Det står sikkert litt om hvordan man installerer i den tråden.

Lenke til kommentar

Det sårer meg å måtte meddele at jeg nå har slettet Locomotion fra maskinen :(

Jeg spiller det rett og slett ikke nok nå som jeg har fått meg et par nye spill.. Og med en ikke så altfor stor harddisk ble det til at jeg slettet dette spillet, men jeg har på følelsen av at det ikke kommer til å støve ned. ;)

 

Off topic: De spillene som nå tar all min tid er:

World of Warcraft :love:

Football Manager 2005 :love:

og mest sannsynlig Half-life 2. :)

 

Endret en liten typo :p

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...