Gå til innhold

Laste ned CS fra www.counter-strike.net


Anbefalte innlegg

Går det ann?Jeg prøvde og laste ned,men jeg måtte ha Steam først.Jeg klikket på "last ned Steam" knappen og jeg ble videreført til Fileplanet.Der sto det at jeg måtte være medlem for og laste ned,men jeg gidder ikke og bruke penger på fileplanet. Finnes det noen andre sider der hvor jeg kan laste ned CS 1.6 (eller steam) LOVLIG?

Endret av Playmaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei....bruk kazaa. er ikke akkurat ulovelig

Nei, heroin er heller ikke ulovelig lenger, så du kan slutte å røyke sokka dine.

CS er gratis for de som ikke har fått det med seg.

hvis du har kjøpt half-life eller cs:cz først.

til trådstarter: du kan alltids gjøre som meg "låne" en cd-key av en venn

Lenke til kommentar
Går det ann?Jeg prøvde og laste ned,men jeg måtte ha Steam først.Jeg klikket på "last ned Steam" knappen og jeg ble videreført til Fileplanet.Der sto det at jeg måtte være medlem for og laste ned,men jeg gidder ikke og bruke penger på fileplanet. Finnes det noen andre sider der hvor jeg kan laste ned CS 1.6 (eller steam) LOVLIG?

Legg merke til at det er snakk om 1.6 og ikke source her da folkens.

For å spille 1.6 holder det med key fra den orginale hl, kjøpes for rundt 100 spenn i de fleste butikker.

Lenke til kommentar
men jeg gidder ikke og bruke penger på fileplanet.

Hvem har sagt at du må betale?

Det sto at du måtte være member på fileplanet for å laste ned,og Fileplanet medlemskap koster penger. :)

 

 

Skal se etter HL i butikkene,så skal vi se om jeg kjøper det :)

De har public servere som er gratis å laste ned ifra, men da må du vente til du får plass på serverene.

Lenke til kommentar
Hvis du registrerer en venns cd-key, er jo det skikkelig lumpent/frekt gjort! Hva hvis denne vennen plutselig fikk veldig lyst til å spille, og finner ut at en eller annen fjott har registrert key'en hans... Det blir jo omtrent som å stjele!

 

Flere kan jo bruke samme cd-key'en da....bare ikke samtidig.

Men litt kjipt hvis kompisen du har lånt bort cd-key til blir tatt for juks; da må du kjøpe ny lisens....

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...