Frekkas Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Noen som har dette kabinettet fra Icybox? Måtte selvfølgelig bestille det med blått lys, siden det så fancy ut på bildet. Fikk det i hus i dag og etter å ha satt i disken og fått det i drift var min første reaksjon; WTF! Dette er det teiteste jeg har sett. Føler meg som en råner med en dålig styla Volvo 240 med neon lys i grillen Jaja, whatever, kostet bare noen få kroner mer for det teite blå lyset da Men spørsmålet er om lyset skal blinke etter som disken jobber, eller er dette kontaktfeil eller no?
dezibel_26 Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Stemmer nok at den skal blinke, mitt lille blå lys på wd kabinettet mitt blinker hvertfall, det samme gjør det grønne lyset på det andre kabinettet mitt
denlengste Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Frekkas: virker det som et bra kabinett bortsett fra blinke-greiene? støy, varme? har tenkt å kjøpe meg samme kabinett bare uten lyset..
Frekkas Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 Kabinettet er suverent bortsett fra det teite blå lyset Kabinettet er lydløst i seg selv, det er ingen vifte eller noe annet som forårsaker støy. Eneste som eventuelt støyer er Harddisken du setter inn. Jeg valgte en Maxtor DiamondMax Plus 9 på 200 Gb som virker grei nok, har ikke så mye å sammenligne med, syns muligens den lager litt mye støy og vibrasjon. Alle kabler du måtte trenge følger med (strømkabel, FW og Usb, genialt ) og kabinettet skal være skrueløst. Dette er det ikke. Du trenger skrujern til å feste harddisken i kabinettet. : Hastigheten er det forsåvidt ikke noe å si på. Har bare fått testet Usb foreløpig da siden FW kabelen som følger med er 6pins og jeg har en 4 pins inngang i min maskin (Inspiron 8600) Har ingen problemer med å anbefale kabinettet (Uten blått lys)
denlengste Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Har ingen problemer med å anbefale kabinettet (Uten blått lys) ALLRIGHT! tenker jeg går for en Seagate 200GB som innmat. etter det jeg har forstått bråker de veldig lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå