Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

bra av telenor :D


Anbefalte innlegg

bestilte for en stund siden 1mbit adsl abonement type telenor....etter oppkobling av linjen viste det seg at denne var svært ustabil og detter ut hele tiden...fant fort ut at det var routeren/modemet som er defekt og ringte derfor kundeservice

 

der møtte jeg en hyggelig kar :D som lovte meg et nytt modem og 3 dager etterpå lå dette hos mitt lokale postkontor...

 

synes bare telenor fortjener litt cred for dette, god service :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt den Telenor-hetsen rundt om på dette forumet. Jeg har hatt Telenor (2048/256) i ca 3mnd nå, og har hatt 0 nedetid. Får alltid den hastigheten jeg skal ha + litt xtra. :thumbup: Har SpeedTouch modemet/routeren. 510i tror jeg det heter.

Enig ! Min mening er at de er en av de bedre ISP'ene for tiden. Ikke billigst, men ikke mye dyrere enn andre. Man betaler for kvalitet :thumbup:

Lenke til kommentar

En av hovedgrunnene til at telenor er størst i Norge er fordi de aller aller fleste kundene deres er fornøyde kunder. FAKTISK (rart)

 

Dette forumet inneholder hovedsaklig en kategori folk som "fikser sjæl", "billigst mulig", de som ikke har bruk for alt det jalla som telenor tilbyr, eller der telenor har en løsning som ikke passer folk her (adsl bridge, rare programmer, for lav ut hastighet).

 

Denne kundegrupper er forsvinnende liten, men en ganske viktig gruppe (det er de som preiker dritt om telenor og som skaper kundemassen for NGT).

 

Det ser faktisk ut til at Telenor fokuserer mer på å blidgjøre denne gruppen nå enn før.

 

* Byttet til å levere rutere

* Fjernet nedlastningssperren

++ endel mindre ting

 

Det som er negativt med denne kundegruppen (superbrukerene) er at de er svindyre. De laster ned så mye at telenor må betale svimlende summer i netleige rundtomkring.

 

men men...

Lenke til kommentar

De skal få skryt for bra linje når det gjelder nedlastning, der går det unna som bare det med 2048, men uploaden gjør at mange velger å ikke ha adsl fra telenor. De har absolutt muligheten til å gi kundene bedre upload, så hvorfor ikke gjøre noe med det? Det er ikke mye som skal til, gi kundene 512 i upload istedenfor 256, for det er det eneste jeg ikke likte med telenor linjen min, den elendige uploaden.. :yes:

Lenke til kommentar
En av hovedgrunnene til at telenor er størst i Norge er fordi de aller aller fleste kundene deres er fornøyde kunder. FAKTISK (rart)

Mindshare, en enorm kundemasse på oppringt som de elegant får over på ADSL, at de nå gjør seg lekre er jo pårgunn av at de mistet kunder i stort tempo frem til i vår, da dumpet de prisene ganske kraftig slik at man kan spekulere på om de kryssubsidierer ADSL for og senke sine konkurrenter som nå har to valg: leve av smuler eller bygge ut selv for og kunne ha såpass marginer at de kan tilby en anstendig tjeneste.

Lenke til kommentar

Har hatt Telenorlinje nå i ett år og synes tjenesten har vært upåklagelig. Kan faktisk ikke huske om linjen noensinne har vært nede.. :dontgetit: . Det var litt dyrt i starten, særlig med GB-sperre og lavere hastigheter enn konkurrentene, men etter sommeren da de dobblet linjen og fjernet sperren, er tilbudet deres helt genialt. Jeg fikk kun ADSLmodem av Telenor, noe jeg syns er best da jeg selv kan velge hvilken router jeg vil bruke på nettverket mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...