Gå til innhold

Sanger som får deg (nesten) til å grine


sete

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare anbefale noen sanger, som jeg vel aldri har grinet til, men som er en slags balsam for min sjel :

 

Collective Soul - Adored

Mastedon - It is done

Martin Page - In my room

Survivor - Ever since the world began

 

Håper du liker disse du også :thumbup:

 

PS: Tony Carey har en haug av glimrende låter!!

 

mvh Detomaso

Lenke til kommentar

Ah, det er mye musikk som kan få meg til å få gåsehud, og kanskje også felle en tåre, når jeg er i rett humør. Første gang jeg hørte Watch Me Bleed av Scary Kids Scaring Kids, ble jeg helt opprørt, om jeg kan si det sånn. Den var helt utrolig. Også har jeg jo andre som Nobody's Home av Avril Lavigne og Suicide Is Painless av Marilyn Manson. Altså coverlåten til Manson. icon1.gif

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Sangen som er helt i slutten av filmen Ladder 49 - hadde jeg nå bare komt på hva den het.

 

"Shine Your Light" med Robbie Robertson ;) Jeg gråter hver eneste gang jeg ser den filmen! :'( Spesielt når "the song" settes igang!

 

"Shine your light down on me, lift me up so I can see, shine your light when you're gone, give me the strength to carry on..." *Tårer renner*

Lenke til kommentar
In Flames - Man Made God

 

Den er ikke trist, det er faktisk ingen som sier noe (instrumental), men den er så grenseløst bra at jeg grøsser langt nedover ryggen når refrenget kommer.

 

 

Helt enig!!! spessielt den akustiske soloen og den siste soeloe. ;)

 

 

men eg sang som får meg til å klage på aspepollenallergien er vel flåklypa sangen. :cry::whistle::ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...