Goophy Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det er farlig å spille sånne spill med headset. Noen lyder som har så overdrevent høyt volumnivå.
Bear^ Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Er 20 år, og djevelsk lettskremt Doom 3 er ikke like skummelt når du kommer over "barieren" dvs det første brette når monstrene kommer. Men gudene skal vite det er fremdeles hesli. Blir fremdeles litt redd når det kommer sprettanes en imp eller Zombie fremfor meg Første gang du ser Pinky skull ikkje vært gjort til en cut scene, ødela mykje av spenninga. Men dæven den kjøtern kan bit fra seg
Ol'H Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 altfor ensidig etterhvert dermed blir jeg heller ikke redd lenger... men var ganske skremt de første 20 min d skal jeg innrømme
emacoolit Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Doom3 er skremmende på stadig nye måter. Når jeg endelig hadde vent meg til en type monster, så kom det en ny type. Og de oppførte seg på stadig nye måter. Den nest skumleste situasjonen var første gangen et av monsterne ventet bak en dør jeg skulle gjennom, og skvatt mot meg før døra hadde åpnet seg skikkelig. De skumleste var da jeg gikk rundt i 10 min. uten at noe skjedde. Det ble bare mer og mer ubehagelig...
Bear^ Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg vet bare at når jeg spiller Doom 3 går jeg med nerver i full givakt. Var spes skummelt før første gang jeg møtte Pinky, gikk og hørte lyder av metall føtter mot metall. Ekle saker. Og må bare si meg enig. Når jeg først endelig har klart å venne meg til et monster, dokker det opp et nytt et. Men det aller verste. Du går forbi et panel. Ingen ting skjer. Du går tilbake forbi samme panel, ingen ting skjer. Du roer deg ned og tenker "her er det ingen ting" (feil tankegang i Doom 3) og så går du forbi det samme panele og da spretter det frem en Imp bak det. Akkurat når nervene er perfekt balansert. Hjerte stopper (eller dunker 30 ganger raskere) og du tror dette er slutten. Hjelpes meg hvor mange ganger det har skjedd med meg.
Sheel Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 ----------------------------- så skremt blir jeg, Neida. Men må innrømme at jeg blir temmelig skremt ja, har temmelig store nerver. Hender jeg hopper og rister litt. Hehe
MountainRivera Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det er skremmende morsomt til tider jah :D:
Skurupu Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Går det ann og bli skremt av ett PC-spill?
Bear^ Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Går det ann og bli skremt av ett PC-spill? Jepp, er fullt mulig. Er vel ingen problem så lenge du lever deg inn i spillet. Da klarer det meste å være litt pirrende, i alle fall i FPS
emacoolit Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Spill som er laget for å skremme, benytter seg av bestemte virkemidler. Det viktigste virkemidlet er TRUSSEL. Dersom man setter seg for å spille uten å bry seg om den virtuelle døden som disse spillene dreier seg om, så vil antagelig ikke spillet være skremmende. Det er derfor jeg ikke får noe ut av skrekkfilmer: jeg gjenkjenner virkemidlene, og identifiserer meg ikke med hovedrolleinnhaverne. I førstepersons-skytere er det en selv som er hovedpersonen, og det gjør truslene mer intense. EDIT: Leif kom - og gikk. Endret 3. september 2004 av emacoolit
Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Spill kan være veldig skulle ja. Spiller bare doom om natten for å gjøre det ekstra djevelisk. Kommet til ett sted det er ca SÅ! mørkt. Tørte faenmeg ikke spille videre inatt. Får vente til neste Er av typen emacoolit nevner. Den som lever seg inn i det. Dør jeg i spillet kunne jeg likegodt død i virkligheten
Spillern Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Dere som ikke syntes spillet var skummelt har åpenbart ikke skjønt at man må røyke seg skikkelig stein først ...et gram eller to skulle nok holde, for begynnere holder det med litt mindre. Også å slå av lyset da selvfølgelig, og ha på høreklokker. Hvis du ikke blir skremt etter dette mangler du fullstendig evnen til innlevelse, og jeg anbefaler deg heller å gå hit: Moro moro! hvis du ikke syntes denne er morsom mangler du også den viktige egenskapen vi kaller "humor". Og da kan jeg ikke hjelpe deg...dessverre. Endret 3. september 2004 av Spillern
Bear^ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Det som gjør Doom 3 så borti det grønnaste irriteranes skummelt er koblinga av Lys(eller mangelen på det) og lyd. Vis jeg går i en gang i UAC anlegge, og lysene "plutselig" går av (hater lyden når lysens forsvinner) og jeg røkse frem lommelykta, da er jeg veldig liten og må nesten "presse" meg selv til å gå videre. Og selv om at jeg vet der er noe, så blir jeg redd uansett. PS: Han duden på den sida, er han totalt homo, eller, nei, er vel ikke mulig å være strait i slike klær
Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Heh. Spille doom3 når en er høy ja. Fy faen. Ville enda opp i ett hjørne under dynå. Og sett monstre overalt i virkligheten. Kan ikke være sunt for den mentale helsen
Nauz Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 hveldig skremt ! det er vel dig skumelt spill jeg syntes du bruker noe så forferdelig store mellomrom jeg! slutt med det. og lær deg å skrive!
anon12234 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) det sto, tune in for the final episode eller no på slutten. noen som vet hjemmesiden til disse gutta?, eller hvor man kan laste ned? EDIT: fant alle 4 her: http://www.idsoftware.com/public/patrick/fun/mesh/ Endret 4. september 2004 av Henrik2k
Janivars Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Går det ann og bli skremt av ett PC-spill? da har du nok ikke spilt mye pc spill
KompleX Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Går det ann og bli skremt av ett PC-spill? da har du nok ikke spilt mye pc spill Saklig. Doom 3 kan da ikke være så skremmende? Jeg blir ialle fall ikke skremt av det. Skvetter en gang i ny og ne. Men skremmende? Nei.
Nauz Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 (endret) hveldig skremt ! det er vel dig skumelt spill da vi var hos lunar falt du jo av stolen!! :!: Endret 8. september 2004 av mr.nauz
Skurupu Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Går det ann og bli skremt av ett PC-spill? da har du nok ikke spilt mye pc spill 4-8 timer hver eneste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå