Gå til innhold

Hva synes du om Nightwish?


Lonely Wolf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke min type musikk....

 

pop-metal :!:

:lol:

 

Legg til metallica i den sjangeren så er den komplett :D

(nei jeg liker ikke metallica og ja de har vert på vg lista topp-20 flere ganger)

Seriøst?

Metallica = "pop-metal"? :nei:

Greit, du kan sikkert fiske ut et par låter som eksempler på noe som kan minne om "pop-metal", men å kalle de det på generelt grunnlag bekrefter bare din status som ignorant.

Ja, kansje litt ignorant av meg å kalle metallica for "pop-metal", men metallica har hatt mange sanger på pop-listene, spesielt i de nyere tider, men da er det også de nyere tider som er metallica, det gamle metallica var "gamle metallica" jeg vil da tro at mange bandmeldemmer har blitt byttet ut og slikt. Så da er det gamle metallica og den nye metallica ikke det samme, når jeg da sier metallica mener jeg den metallica som driver på til dags dato. ;)

Lenke til kommentar
ikke min type musikk....

 

pop-metal :!:

:lol:

 

Legg til metallica i den sjangeren så er den komplett :D

(nei jeg liker ikke metallica og ja de har vert på vg lista topp-20 flere ganger)

Nei de gamle albummene til Metallica er ikke Pop-metall. Men kan inrømme at Metallica har skuffet meg med de nye albummene. (load Reload etc)

 

Men ikke kall dem pop metall. :mad:

 

:p

Ja, kansje litt ignorant av meg å kalle metallica for "pop-metal", men metallica har hatt mange sanger på pop-listene, spesielt i de nyere tider, men da er det også de nyere tider som er metallica, det gamle metallica var "gamle metallica" jeg vil da tro at mange bandmeldemmer har blitt byttet ut og slikt. Så da er det gamle metallica og den nye metallica ikke det samme, når jeg da sier metallica mener jeg den metallica som driver på til dags dato. ;)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Puddel-metal er vel mer korrekt, selv om genuine puddelrockere gjerne vil ta seg nær av å bli sammenlignet med Metallica. :)

Haha, du er på hugget hver gang psilocybe, med å pælme brannfakkel i de utallige metallica diskusjonene her på forumet :!: (som jeg forøvrig mer eller mindre har gitt opp å delta i)

Lenke til kommentar
metallica er ikke pop metall. Selv om jeg ble litt skuffet over St.Anger skiva (The Unnamed  Feeling var bra)

 

Men å sette dem i samme bås som nightwish blir å ta _litt_ hardt i

Jimi Hendrix og en gutt som nettopp har fått gitar og spiller Hendrix inspirerte låter er i samme sjanger/bås, til tross for en imens kvalitetsforskjell. Sånn er det gjerne med Nightwish og Metallica også.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Er egentlig ganske bra, men de er blitt litt for mye rettet mot "popfansen", er ikke et ordentlitt metal band lenger, blitt litt fjortiss!

 

Edit: Ja, og til dere som diskurerer Metallica, for meg er de "standaren" når det kommer til rock, de spiller rock, ikke noe annet fancy navn.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...