Gå til innhold

Hvilken OS-uptime har du fra MS ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

On 2002-05-04 22:38, Zabo skrev:

Nei har du hørt
:grin:
Vedder på at den servern ikke spiller og bruker PC-en aktivt hele dagen, det tåler ikke win98 :smile:

Det var en PROXY det var snakk om her...

Skrevet

Min win2k srv sto som Domain Controller og DNS og Web srv og ikke mist FTP server... Plus at den encoda SVCD hele tiden oxo... Så load'en var brukbar.

Skrevet

Win 2k server oppe i 174 dager. Kjørte som AD kontroller, filserver, webserver, Oracle og SQL server.

Server fra Dell

Skrevet

Windows XP: Snaut 100 dager, så kom tordneværet..

Ellers er vel de lengste uptimene med gode gamle MS-DOS.. Den gang blåskjermer nesten ikke var påtenkt :wink:

350 MB webhotell, PHP, CGI, MySQL, SE PRISEN: KR 48,- PR. MND, INKLUDERT GRATIS .com/.net/.org DOMENE!!!

NB! Bare i en begrenset periode!

www.bkmedia.no

[ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-05-05 00:06 ]

Skrevet

Har vel hatt pc'n på i 4 uker siden eg fikk adsl.

Den har lastet non-stop og spilt mens den laster. Den har jommen slitt i det siste men utrolig nok har den ikke hatt tendenser av å kræsje. WinXP pro er stabilt altså!!! winme cd bruker eg som dart skive :smile:

Skrevet

i jula og starten av året sto min pc på i 2½ måned ..

(win98se)

den spelte jeg på og allt annet sånt shitt..

men så oppgraderte jeg til en AMDXP1700+ og vifta tar livet av meg så jeg slår den av om natta nå ..

Skrevet

Lengste uptimen jeg har hatt med M$ må vel være rundt 15 min, og da dreit jeg! Så tror jeg den falt i hvilemodus også..

Skrevet

klarte max 60 dager med min server, klarte ikke lengre for jeg klarte å komme borti strømkabelen når jeg var på loftet. Dette var en W2k adv. server.

Lurer på hvor lenge smoothwallen min holder det gående jeg :smile: Det virker veldig stabil!

Skrevet

Kjører også NT servere på jobben som står og putrer og går helt til jeg tar de ned manuelt (for å flytte de/oppgradere hw osv.) En av dem har stått på i over 1 år nå, og den går som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...