Janivars Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Ja nå har en demo av Colin Mcrae 05 sluppet ut.. Jeg må si, jeg ikke skjønner hvorfor Codemasters ikke bruker litt tid på spillet og gjør det ihvertfall litt annerledes enn før, blir så oppgitt. Det er den samme måte å kjøre på, i samma forhold. Greit at det er rally altså, og at det er det de driver med. Men det er jo akkurat det samme!! hvorfor ik bruke 4 år på å lage et nytt spill som er noe helt nytt fra forrige spill i rekka.. Det er kun små oppdateringer på grafikken som er nytt. Tviler på at det kommer til å selge..
Bear^ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Må si meg helt enig der. CMR har egentli forandre seg lite etter min mening. Det er derfor jeg hopper over til Richard Burns rally, for å prøve noe nytt.
Bear^ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Når kommer Petter Solberg rally? Når han klarer å fullføre et løp uten å havne på taket
Shotgun Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) Sleng dere på den diskusjonen vi allerede har gutter. Her er fremdeles god takhøyde. Endret 28. august 2004 av Shotgun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå