Gå til innhold

Poll:Hva skal moderatorene gjøre med feilpostinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Har ikke lest alt som står her like nøye, men her er iaf min mening.

 

Det er plagsomt med folk som poster i feil kategori. Uinterressante poster som "Hva er favorittpålegget ditt" bør iaf slettes. Mye postes under annet om data, og veldig mye kunne vel like godt ha blitt postet under andre kategorier. I tilfeller hvor det er åpenbart at brukeren ikke har gjort nå særlig stor innsats for å poste i riktig kategori burde den vel bare stenges. Om man poster et spørsmål om vannkjøling under annet om data har man ikke skjønt mye, og slikt er irriterende.

 

Men.. Jeg hadde postet et spørsmål om hvordan klez viruset funker under annet om data. Posten ble stengt fordi det passet bedre under internett og nettverk tydeligvis. For å være helt ærlig kunne det ikke falt meg inn å legge posten under internett og nettverk, spørsmålet hadde ingenting med det å gjøre rett og slett. Heldigvis fikk jeg jo svar på det jeg trengte, så jeg trengte ikke å poste på nytt. Det hadde vært surt om posten ble slettet i det tilfellet..

 

Tror at problemet løser seg ganske enkelt om folk bare bruker sunn fornuft. Ikke legg inn spørsmål om mora di under annet om data, og ikke slett eller steng poster som er på grensa..

Lenke til kommentar

Om akkurat det med stengte poster:

Kan ikke de dette berører send en SAKLIG epost til hw eller moderator og spør hvorfor din post er stengt og hvorfor du er uenig.

Ikke start en ny tråd med masse ""#¤"#¤" tegn, +CAPS, og !!!!!!!!!!, som inneholder fascisitiske, maktsyke, ***** kåte gnu og andre fargerike ord o.l

 

Det viser veldig lite forståelse for det som har skjedd, samtidig som det bare skaper blest over ingenting.

 

Jeg mener alle pirat/idioti/osv threads slettes.

Uskyldigeheter kan vel bli stengt.

Men dog, ta hensyn til det Dan Hansen skrev da...om mulitple topics.

Lenke til kommentar

Jeg syns alle moderatorne kunne hatt en medling som dette, som de postet på hver tråd som havner i feil kategori:

Quote:


XXXXX, Er du helt #"¤!#¤#¤ eller?

Forstår du ingenting! Her stresser jeg livet av meg med å trykke på musen, på grunn av deg.

Hvorfor skal du på død og liv ødelegge forumet og/eller livet mitt?? Kan du ikke heller gjøre noe annet, som å hogge ved i skogen?

Lær deg å poste riktig din #¤Q¤#!"!, ellers banner jeg deg fra forumet.


 

Deretter kan moderatorne stenge, eventuelt slette postene.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 17:28, JoKr skrev:

Om akkurat det med stengte poster:

Kan ikke de dette berører send en SAKLIG epost til hw eller moderator og spør hvorfor din post er stengt og hvorfor du er uenig.

Ikke start en ny tråd med masse ""#¤"#¤" tegn, +CAPS, og !!!!!!!!!!, som inneholder fascisitiske, maktsyke, ***** kåte gnu og andre fargerike ord o.l


 

Menr du min post hvor jeg ønsker forklaring fra moddene? :smile: Kunne seff ha skrevet en mail, men syns ikke det belyser problemet i særlig stor grad. Det var en post hvor jeg ønsket å få en forklaring fra flere moderatorer, gidder ikke sende ut masse mails. Overskrifta sier det meste, folk som ikke er moderatorer trenger ikke bry seg egentlig.. Dessuten er jeg jammen ikke helt sikker på hvem som er moderator her. Liksom, skal jeg sende mail til SirHartge? Kan vel hende han bare velger å overse den helt? Er det en slags sjef jeg burde sendt en mail? En post funker best i mine øyne..

 

Poenget med posten min var at jeg ikke tror den ble stengt fordi den var så sinnsykt feilpostet, men mer fordi moderatorne er på et misjonstog mot feilposter, og ikke helt følger med på hva de stenger. Poenget er ikke å lage mest mulig rabalder.

 

Forresten.. Dette med bannskap synes jeg ikke er et problem engang! Folk snakker og utrykker seg på forskjellige måter, og det bør respekteres. Noen sier fy søren, andre sier fy ****, og det er ikke noe problem.. Dessuten er jo de fleste ordene sensurert, så småunger kan ikke lære banneord her.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 17:52, AntifA skrev:

Overskrifta sier det meste, folk som ikke er moderatorer trenger ikke bry seg egentlig.. Dessuten er jeg jammen ikke helt sikker på hvem som er moderator her. Liksom, skal jeg sende mail til SirHartge?


 

Hadde du sendt meg en mail så hadde jeg forklart hvorfor, og hadde sikkert åpnet tråden igjen.

 

Men å starte en tråd for å lage oppstyr synes jeg er smålig.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 17:52, AntifA skrev:


Menr du min post hvor jeg ønsker forklaring fra moddene? :smile: Kunne seff ha skrevet en mail, men syns ikke det belyser problemet i særlig stor grad. Det var en post hvor jeg ønsket å få en forklaring fra flere moderatorer, gidder ikke sende ut masse mails.


 

Det er langt ifra bare du som har startet en #"¤#¤%!!!! thread :wink:

Mr.Hartge sa jo at e-post ville ha *godtatt* en saklig mail, så hvis du brenner for det du gjør hadde du giddet, mange andre og, isteden for å bare slenge dritt i en ny thread og skape blest.

 

Dessuten, så kan ingen her på hw.no *kreve* en forklaring av noe grad. Tjenesten er gratis og leveres av hw.no på deres betingelser.

Hvis de hadde innført abn. ordning, hvor du betalte for en tjeneste, hadde de til en viss grad vært informasjonspliktige, men ikke mer enn det de er idag.

Lenke til kommentar

Dette er min mening: Jeg iriterer dritten ut av meg når jeg ser på "Annet om data" poster som hører under helt andre kategorier som feks HD, CPU, Hk osv. Det er greit at det skjer en feilposting en gang i balndt, men **** så ofte det skjer da. Synes det skjer hver dag jeg.

 

Jeg synes synd på moderatorene som må gå å stenge/slette/flytte poster hele tiden. Nå er det på tide at brukerne av dette forumet skjerper seg når det gjelder feilpostinger!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-05-14 06:59, JoKr skrev:


Det er langt ifra bare du som har startet en #"¤#¤%!!!! thread :wink:

Mr.Hartge sa jo at e-post ville ha *godtatt* en saklig mail, så hvis du brenner for det du gjør hadde du giddet, mange andre og, isteden for å bare slenge dritt i en ny thread og skape blest.


Dessuten, så kan ingen her på hw.no *kreve* en forklaring av noe grad. Tjenesten er gratis og leveres av hw.no på deres betingelser.

Hvis de hadde innført abn. ordning, hvor du betalte for en tjeneste, hadde de til en viss grad vært informasjonspliktige, men ikke mer enn det de er idag.



 

Sant nok:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...