Gå til innhold

Hvor ofte på McDonalds ?

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... Det dere sier stemmer ikke overens med antallet som faktisk befinner seg på mc'ern. Er VELDIG mange ungdommer der, og nekter å tro at nesten alle dere ALDRI drar dit og HATER maten..

Skrevet
Vel... Det dere sier stemmer ikke overens med antallet som faktisk befinner seg på mc'ern. Er VELDIG mange ungdommer der, og nekter å tro at nesten alle dere ALDRI drar dit og HATER maten..

Ja, enig med deg. i usa er det mye flere, og der mater McD 1 av 4 amerikanere HVER dag, eller mer enn befolkning i spania pr dag.

Sjekk www.supersizeme.com

Skrevet

Før spiste jeg der kanskje et par ganger i måneden, men er ikke mye mat man får for pengene. Koster 70 kroner for en grei meny, men er ikke store greiene man får egentlig... Fortrekker heller å handle på ordentlig gatekjøkken, som for det meste driver av utlendinger her i byen, ikke noe galt om dem altså. :)

Skrevet

Før gikk jeg kanskje 1 gang i uka, men ikke nå lenger. Som så mange andre her inne har jeg sett "Supersize Me", og etter det har jeg hatt avsmak på Mc Donalds mat. Frister ikke å gå inn der engang. Bare kjenner fettlukta kommer osende ut i gata hvor du står, blir kvalm :p

Heretter holder jeg meg til Grandiosa ;)

Skrevet

Ja, enig med deg. i usa er det mye flere, og der mater McD 1 av 4 amerikanere HVER dag, eller mer enn befolkning i spania pr dag.

Sjekk www.supersizeme.com

Det er jo en grunn til det da, det er ekstremt mye billigere i statene. Pga Mc'en kan du spise for $5 dagen og bli feit...

Skrevet
4 - 5 ganger om året. Har ikke Mc Donalds i Tromsø, så det blir kunn når jeg er i Oslo :blush:

Er det virkelig ikke en mcdonalds resturant ( :p ) i tromså? Trodde de hadde butikker over alt.. :hmm:

Skrevet
4 - 5 ganger om året. Har ikke Mc Donalds i Tromsø, så det blir kunn når jeg er i Oslo 

Gjerne like så greit. Så sparer du deg for den kleime maten som setter seg fast i tarmene. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...