Gå til innhold

Hvilken nippel foretrekker du?


Hvilken nippel foretrekker DU til vannkjølingen din?  

623 stemmer

  1. 1. Hvilken nippel foretrekker DU til vannkjølingen din?

    • alt. 1 (Push on m/slangeklemmer)
      390
    • alt. 2 ("skrubøssing")
      156
    • alt. 3 ("Push in")
      78


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeje.. litt gøy må man ha ;)

 

tror jeg går for nr. 2! Tror ikke personlig at det er noe særlig større fare for lekkasje der enn på nr. 1 hvis man bare drar til litt med en tang... dessuten ser det mye "renere" ut enn slangeklemmer.. har selvfølgelig ingenting å si hvis du ikke har vindu ettellerannetsted men..

 

og hurtigkoblinger har jeg absolutt ingen tro på.. for enkelt til å være bra :p

er som når jeg jobbet som snekker.. hvis noe gikk helt enkelt og feilfritt så virket det SVÆRT mistenkelig.. kan UMULIG være så enkelt! :)

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar

Er enig i at det ser "renere" og mer elegant ut ja. Men strengt tatt så tror jeg ikke at disse behøver å trekkes til med tang? Såvidt jeg vet, holder det lenge med "fingertight".

 

Hurtigkoblinger kan vel være en helt OK løsning det også, men her som ellers; Lese bruks- monteringsanvisningen kan sikkert lønne seg.

 

Har som sagt ingen erfaring med disse løsningene. Men de bør jo duge, ettersom brorparten av vannblokkprodusentene benytter seg av disse?

Var de dårlige, så hadde de neppe fått solgt varene sine....

 

AutoExec: Selvsagt! Men alt til sin tid vettu! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvor kan en kjøpe denne #1 ? Synes den så mektig sjef ut.. Har bare prøvd lignende (biltema..).

 

Edit: innså nå at jeg er hjemmelager og kjøper ikke på nettsider som microplex, 3dfxcool etc, og antar at det er her disse er kjøpt?

 

Ps: Lotus-omega er morsom.

Endret av Kauder
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...