TurtleMan™ Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hei. Har nettopp funnet fram Commander Keen diskettene og testet dem på PC'en. Fy flate så digg grafikk! Så kom jeg på slageren ; Outrun. Det spillet fant jeg ikke.. Jeg lurte rett og slett på om noen hadde det..? Om noen kan lage en .zip fil eller noe av det, evt finne på internett, p2p et eller annet. Noen som kan gjøre dette for meg? Finne det til meg? Da vil jge blie evig takknemlig! Tuusen takk på forhånd
Passasjer Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Dette finnes sikkert som lovlig abandonware. Søk på Google!
Mushaboom Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Yeah! Outrun eier. Husker jeg kunne sitte timer for laptoppen med Win 3.1 og spille det i timesvis
Nicklas Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Kan noen si meg noen gode gamle dos spill ? Fikk lyst til å teste ut noen
TurtleMan™ Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Commander Keen 5 Rulez tha world!!
Nicklas Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Fikk tak i Outrun nå, men i zip fila er det jo mange mange filer Hva skal jeg gjøre for å få spilt ?
agony Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Ingen exe fil der? om så, så er det den du skal bruke for å så spilt, muligens en setup.exe eller outrun.exe Burde også se etter readme.txt
Hawkwind Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Så kom jeg på slageren ; Outrun. Det spillet fant jeg ikke.. Jeg lurte rett og slett på om noen hadde det..?Om noen kan lage en .zip fil eller noe av det, evt finne på internett, p2p et eller annet. Denne linken kan muligens være av interesse...? http://eicart.free.fr/RunOut/index.htm
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jeg har Outrum på diskett, kongespill! Andre anbefalte DOS-spill må jo være, som de andre har sagt, Keen 4-6.
Goophy Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=2599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå