Gå til innhold

Lcd tilbud hos PSdata.no


Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper skjerm når de er nede i 1-2ms  :)

 

Ingen lcd før det (kanskje jeg forandrer mening, vet jo aldri)

Trodde at øyet ikke kunne opfatte det på 10ms, så hvorfor skal du vente? Faren min lærte meg at man ikke skal diskutere noe en ikke aner en dritt om...

Jeg bestemmer vel for F om jeg vil vente eller ikke. Når det kommer til hva pappa sier her, så tror jeg han er på bærtur, hvor får han det ifra at øyet ikke klarer mer å oppfatte mer enn 10ms? :!: Tror du ikke skal snakke om hva du vet noe ting om.

 

Jeg kan ingenting om lcd, det eneste jeg vet er at den skal takle rundt 99fps i sec. Ved 12ms er det vel rundt 60+ engang? Ikke vet jeg.

 

Har vel aldri nevnet at jeg kan noe om lcd, jeg har bare kommet med et ønske jeg selv har om hvor raskt panelet skal være. Så du burde vel strengt tatt holde kjeft selv.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper skjerm når de er nede i 1-2ms  :)

 

Ingen lcd før det (kanskje jeg forandrer mening, vet jo aldri)

Trodde at øyet ikke kunne opfatte det på 10ms, så hvorfor skal du vente? Faren min lærte meg at man ikke skal diskutere noe en ikke aner en dritt om...

Jeg bestemmer vel for F om jeg vil vente eller ikke. Når det kommer til hva pappa sier her, så tror jeg han er på bærtur, hvor får han det ifra at øyet ikke klarer mer å oppfatte mer enn 10ms? :!: Tror du ikke skal snakke om hva du vet noe ting om.

 

Jeg kan ingenting om lcd, det eneste jeg vet er at den skal takle rundt 99fps i sec. Ved 12ms er det vel rundt 60+ engang? Ikke vet jeg.

 

Har vel aldri nevnet at jeg kan noe om lcd, jeg har bare kommet med et ønske jeg selv har om hvor raskt panelet skal være. Så du burde vel strengt tatt holde kjeft selv.

Diskusjonen om hva øyet kan oppfatte og ikke har vel blitt utført opp og i mente både i dette forumet og i diverse andre fora og vitenskapelige artikler, jeg tror heller ikke det er noen god idè å grave fram den stridsøksa igjen...

Lenke til kommentar

jeg har nett fått denne skjermen i hus, og lurer på om noen andre som har den synes det er mye gjennomslag av lys på den??? Ser det spesialt godt i øvre kant, men også litt på sidene....

Ser det naturligvis tydligst når skjermen er "svart" er jeg bare kresen, når jeg synes dette er sjenerende eller har andre samme problem..... evt. feil ved min skjerm???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...