Gå til innhold

Lcd tilbud hos PSdata.no


Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan en lure på. Jeg ringte før jeg bestillte onsdag for å bekrefte at de hadde disse på lager. Ja da, det haddet de. Nå står bestillingen som "Venter på varer". De hadde IKKE disse på lager, og venter på leveranse selv. Svakt at de setter ut et produkt som "ukens tilbud" når de ikke har den på lager. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det kan en lure på. Jeg ringte før jeg bestillte onsdag for å bekrefte at de hadde disse på lager. Ja da, det haddet de. Nå står bestillingen som "Venter på varer". De hadde IKKE disse på lager, og venter på leveranse selv. Svakt at de setter ut et produkt som "ukens tilbud" når de ikke har den på lager. :thumbdown:

Det stod klart og tydelig på onsdag at de ventet på levering.

Lenke til kommentar
Det kan en lure på.  Jeg ringte før jeg bestillte onsdag for å bekrefte at de hadde disse på lager.  Ja da, det haddet de.  Nå står bestillingen som "Venter på varer".  De hadde IKKE disse på lager, og venter på leveranse selv.    Svakt at de setter ut et produkt som "ukens tilbud" når de ikke har den på lager.  :thumbdown:

Det stod klart og tydelig på onsdag at de ventet på levering.

Og de sa personlig at de hadde de på lager. ;) Uansett, dårlig informerte salgsreps. (ikke at det har stor betydning, men litt irriterende).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...