Gå til innhold

Lcd tilbud hos PSdata.no


Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Norge gjelder ikke 1 års garanti så den argumentasjonen kan vi se bort fra.

 

Siterer:

I chose the 193P over the Viewsonic VX910 because the Viewsonic only had a 1 year warranty vs 3 year for this one. Also, this one came with a DVI cable and a wall mount bracket. The VX910 did not.

 

Jeg mener bestemt at Viewsonic leverer med DVI kabel som standard her i Norge på alle sine skjermer, (rett meg hvis jeg tar feil her)

 

Tian

Lenke til kommentar

Noen mente (fra hardforum) at denne modellen samme panel som i denne testen. Om det stemmer, kan jeg ikke bekrefte.

 

Men uansett, VX910 ser ut på papiret som en ganske bra kandidat blandt 19" .. lurer litt på å anskaffe denne selv. Har jobbet litt med en VX900, og den er meget bra (i jobb sammenheng, så ingen spill erfaring ;)

Lenke til kommentar
Noen mente (fra hardforum) at denne modellen samme panel som i denne testen. Om det stemmer, kan jeg ikke bekrefte.

 

Men uansett, VX910 ser ut på papiret som en ganske bra kandidat blandt 19" .. lurer litt på å anskaffe denne selv. Har jobbet litt med en VX900, og den er meget bra (i jobb sammenheng, så ingen spill erfaring ;)

Panel er ikke alt her i verden. ViewSonic VP201S har samme panel som NEC 2080UX+, men sistnevnte yter allikevel mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Angrerett - privatpersoner

PS Data følger innen Norge prinsippene i Angrerettloven for returer med rett til pengene tilbake. Varer må returneres i samme stand som de ble mottatt, med original emballasje og innen 14 dager fra mottakelse. Ved korrekt gjennomført retur (iht. Angrefristloven) tilbakebetales varens fulle pris og utlagte fraktkostnader til kjøper.

Endret av FreeMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...