Gå til innhold

er "manhunt" artig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er greit nok at i det enkelte øyeblikket så trekker du på smilebåndet av Postal 2, men man må forstå at det ikke er positivt at man finner glede i uprovosert vold. Selv om jeg er mot å tro at spill kan avle drapsmenn, så blir media stadig et større bevis på at det kan stemme til en viss grad. Er du først sprø så blir du neppe bedre av å spille drapsspill.

 

Og det er strengt talt ikke bare handlingen som gjør både Postal 2 og Manhunt dårlige spill. Postal 2 er jo fullstendig uten struktur, og pakka full av bugs.

Lenke til kommentar
Det er greit nok at i det enkelte øyeblikket så trekker du på smilebåndet av Postal 2, men man må forstå at det ikke er positivt at man finner glede i uprovosert vold. Selv om jeg er mot å tro at spill kan avle drapsmenn, så blir media stadig et større bevis på at det kan stemme til en viss grad. Er du først sprø så blir du neppe bedre av å spille drapsspill.

 

Og det er strengt talt ikke bare handlingen som gjør både Postal 2 og Manhunt dårlige spill. Postal 2 er jo fullstendig uten struktur, og pakka full av bugs.

men man må forstå at det ikke er positivt at man finner glede i uprovosert (spill)vold.

 

Det kommer jeg aldri til å forstå. Hva er det du vet som vi andre tydeligvis ikke vet?

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Argh.. HATER Postal 2.

Postal 2 er jo drit arti hvis de som spiller det har sånn humor og ikke er sånn "seriøs"

...Og for de som ikke bryr seg om at for å komme til en plass må man gå SYYYKT langt, og igjennom flere tunneller hvor spillet loades...

Noe som jeg husker som en heller treeeeeeeg prosess...

 

I tillegg er spillet mer ensformig enn så alt for mange spill jeg har spilt de siste årene...

Lenke til kommentar

Jeg ville tippe at dere som meg leser aviser, da burde dere huske det om han gutten som han kopiert det drapet!

Bare det burde vise at dette spillet ikke er noe særlig! :hmm:

Men hvis du er en person som liker å spille ekstreme spill der poenget er å drepe,drepe,drepe osv. + at du KLARER å skille mellom spill og virkelighet så kan du kjøpe spillet, selv om det er det samme som å brenne penger!

Du skjønner jo at det er ganske grotesk når flere butikker veldger å slutte å selge det i tillegg! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg ville tippe at dere som meg leser aviser, da burde dere huske det om han gutten som han kopiert det drapet!

Bare det burde vise at dette spillet ikke er noe særlig! :hmm:

Hvis du faktisk hadde lest avisene skikkelig, og ikke umiddelbart tatt alt du leser i sladderpressen for god fisk, hadde du funnet ut at det var ikke drapsmannen, men drapsOFFERET som hadde spillet. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg ville tippe at dere som meg leser aviser, da burde dere huske det om han gutten som han kopiert det drapet!

Det kom vel fram i ettertid at det drapet hadde fint lite med Manhunt å gjøre, om jeg ikke tar helt feil...

 

Det er et middels spill etter min mening, og man må jo ta det for hva det er, nemlig et dataspill..de som føler behov for å gå ut og drepe etter å ha spilt dette spillet, er ikke helt god i topplokket og burde selvfølgelig vært innlagt..sjansen er vel stor at det hadde "klikket" for dem uansett, ved en eller annen anledning..

Lenke til kommentar

Jeg tråkker sikkert ut i ei moralsk hengemyr eller noe sånt nå,men:

 

Min mening er at man får rast fra seg i spill, og at media legger skylda på spill med en gang er bare for dumt og egentlig litt irriterende når du er en gamer/psykotisk lystmorder, får liksom følelsen av at man blir litt utstøtt av samfunnet.

 

 

Hvis inlegget var rotete eller dårlig skrevet er det bare å klage, tror jeg fikk fram poenget mitt.

Lenke til kommentar
er "manhunt" artig?

 

Tråden skulle heller hete:

er manhunt "artig"? :!:

 

EDIT:

Min mening er at man får rast fra seg i spill, og at media legger skylda på spill med en gang er bare for dumt og egentlig litt irriterende når du er en gamer/psykotisk lystmorder, får liksom følelsen av at man blir litt utstøtt av samfunnet.

 

Slik er det i allefall med mora mi! :p

 

Har jeg dårlige karakterer: spillinga har skylda...

Har jeg sloss på skola : spillinga har skylda...

Har jeg feber : spillinga har skylda...

 

Hun skal ALLTID si at PC'n har skyld i alt! :nei:

Mødre og nå-tiden altså!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Jeg tråkker sikkert ut i ei moralsk hengemyr eller noe sånt nå,men:

 

Min mening er at man får rast fra seg i spill, og at media legger skylda på spill med en gang er bare for dumt og egentlig litt irriterende når du er en gamer/psykotisk lystmorder, får liksom følelsen av at man blir litt utstøtt av samfunnet.

 

 

Hvis inlegget var rotete eller dårlig skrevet er det bare å klage, tror jeg fikk fram poenget mitt.

Er helt enig med deg, for mange tror jeg nok det kan være avreagerende og spille litt voldelige spill.

 

For allt jeg vet kunne jeg vært en psykotisk seriemorder(snakker ikke om ingame nå) nå hvis det ikke hadde vært for alle fragsa jeg har opparbeida meg i spill. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...