iron-vetle Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 eg har kjøpt et sapphire radeon 9800 pro. Eg installerte kortet,men da eg skulle stille skjermoppløsningen til sonn den skulle være ble skjermen full av rare farger og slo seg av. Det samme skjer vær gang eg er kommt inn på skrivebordet etter å ha slått på.Skjermen lar seg ikkje slå på,den slår seg bare av igjen!
JohnRichard Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Trykk F8 før Windows XP skjermen kommer opp (under oppstart), da skal du få en meny hvor du kan velge sikkermodus. I sikkermodus kan du endre skjerminstillingene, evt avinstallere skjermdriverne.
El Fantasma Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 I sikkermodus kan du endre skjerminstillingene, evt avinstallere skjermdriverne. Way to go! Har du installert driveren som fulgte med CD Rom`en? I så fall; avinstaller den, og last ned den nye catalyst driveren!
iron-vetle Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Takk.men eg har allerede prøvd.det samme skjer når eg installerer driverene på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå