Magnusha Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) Vet ikke om dette er riktig kategori, men jeg skal kanskje linke ute på terassen vår (som er over tak) og jeg lurte på om det kommer kondens i pcen når vi sitter ute? noen som tror vi kan sitte ute å linke? Takker for alle svar Endret 18. august 2004 av magnum_h_a
sedsberg Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Skal ikke bli kondens før du tar den inn i varmen igjen. Men ute er det veldig ofte at det er skikkelig disig. Da vil det bli vått inni.
endrebjo Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Så lenge temeratur og ca. lufttfuktighet er lik ute og inne så skulle det ikke bli noen problem med kondens. Men er det 10°C og det har regnet før på dagen mens inne er det 25°C og air-condition som tørrer luften vil jeg tro det ville komme en god del kondens. ...ville allikevel ikke tatt sjansen.
sedsberg Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tenk litt. Mange har sikkert segg ut om morgenen og sett duggen ligge tjukt på grasset/bilen/vinduene/verandaen. Selv om sommeren!
Stein_ Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Har hatt pc'n ute jeg:D ingen problem, Jeg hadde den ute fra 12.00 til ca 01.30, ingen problemer... Det var ikke under tak, men den frie himmel:D
Hoax Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 PC er "Inne leke" er det varmt så spark ut vinduene...
Nunzio Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tror at dere skal ta turen inne, så er dere sikret mot at pc'en ryker. Hvis det er fuktig i luften kan det komme på komponentene noe som ikke er særlig bra.
bfisk Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg har linka ute, og det var ikke noe problem...
s0tarts Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) Jeg hadde PCen ute i 10 min (på vinteren) da jeg bærte den til en kompis. Da jeg kom inn å skulle starte PCen funket ikke en dritt Sikkert massevisav kondens inne i PCen. Den sto og tørket i to dager før den funket igjen. Ville ikke tatt sjangsen hviss jeg var deg Edit: oj! kansje litt sent ute Endret 18. august 2004 av E.M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå