Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Her finner du NOLF2 til 49kr. Et knakende bra spill, stappfullt av finurligheter og humor (la oss bare ta trehjulssykkel-jakten hvor man har franske muskel-pantomimer som kjører etter deg som eksempel). Det tar også en god stund å spille gjennom, og er definitivt verdt de skarve 49kr det koster.
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Phew! Jeg holdt selv på å starte en tråd om dette emnet! Thank the lord for making the searching ability!
Hidden Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg kjøpte det for samme prisen fra Play.com - frakt (alltid) innbakt i prisen.  Spilt det ferdig for lenge siden, kjempespill!
Dinsdale Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Husker en scene fra spillet der en mann flørter med deg, spør om du vil være med ut..osv...  Stusset en stund, og så kom jeg på at karakteren min i spillet er en dame , en bra dame , og da kan jeg jo skjønne det.  Det var bare litt uvant å spille actionspill med kvinnelig karakter
Jokko88 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Forresten, er det noen som vet om det kommer et nolf3? Foruten Contract Jack.
TRS Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 en bra dame tenner du på en 1000 plygon spill karakter av aldrende årgang så bør du kansje komme deg litt mer ut?   Ellers så er jeg enig i at det er vel verdt pengene
Dinsdale Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) en bra dame tenner du på en 1000 plygon spill karakter av aldrende årgang så bør du kansje komme deg litt mer ut?   Ellers så er jeg enig i at det er vel verdt pengene En ekte gamer tenner på cyberbabes . Dessuten var det coverdama jeg hadde på netthinna. Endret 19. august 2004 av Dinsdale
tor_erik Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hadde jeg ikke allerede verdt eier av NOLF 2, hadde det vært løp og kjøp. Knallspill.
Shimano Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 NOLF2 er fremdeles et supert spill - selv idag.  Vurderer faktisk sterkt å reinstallere det for å spille igjennom det på nytt - det blir i så fall første gang jeg spiller et singleplayerspill av denne typen mer enn en gang.
ttt Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Forresten, er det noen som vet om det kommer et nolf3?Foruten Contract Jack. Monolith er vel opptatt med f.e.a.r, så det kan nok gå ei stund før vi evt. får oppleve nolf3.
cyberPanda Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 et kjempe kjøp selv med 40kr transportkostnadder til T-banen
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 NOLF2 er fremdeles et supert spill - selv idag. Vurderer faktisk sterkt å reinstallere det for å spille igjennom det på nytt - det blir i så fall første gang jeg spiller et singleplayerspill av denne typen mer enn en gang. ...Men MP delen suger jo bikkje-rompe! Den utgir seg for å være gøyal, men suger så inni hampen!  NOLF MP'en derimot var knall! Spesielt de banene med mopeder og snø-scootere!
nord Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 det var utlolig tørr humør, husker enda den getawayen på trehjul sykkel :!:
Passasjer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 NOLF 2 hadde jeg veldig mye gøy med! Jeg var syk i vinterferien, ikke "syk" men syk, og dette var det eneste jeg holdt på med(Jeg hadde vondt i halsen). Et spill som havner på min top10 liste!
rix Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Siden det er så mange her som har prøvd NOLF2, så lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg... Noe av lyden fungerer, men når jeg spiller kan jeg ikke høre hva folk sier eller noe av musikken!! noen som kan hjelpe meg... det er utrolig irriterende.??
ttt Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Siden det er så mange her som har prøvd NOLF2, så lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg... Noe av lyden fungerer, men når jeg spiller kan jeg ikke høre hva folk sier eller noe av musikken!! noen som kan hjelpe meg... det er utrolig irriterende.?? har du prøvd nyaste patchen? og evt. dei nyaste lydkort drivarane til lydkortet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå