Gå til innhold

cs:s ett spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer: cs:s ett spørsmål vol. 2! :p

Hvis ikke cs:s kommer i løpet av dagen her, hvor mange skal da være oppe hele natta for å sjekke om source kommer da?!

Jeg skal i allefall det! :dribble:

Skrevet
[iC' date=18/08/2004 : 15:40]
Ser egentlig ikke problemet med å stikke til nermeste butikk for å kjøpe CZ til en billig penge.

For å spille cs:s beta i 24 timer elns?!

Du kan vel spille det i 2-4uker eller no vel?

Skrevet
[iC' date=18/08/2004 : 16:38] Her kommer: cs:s ett spørsmål vol. 2! :p

Hvis ikke cs:s kommer i løpet av dagen her, hvor mange skal da være oppe hele natta for å sjekke om source kommer da?!

Det er jeg uansett.

Har lagt meg i 7-8 tida i nesten 1 måned nå.

Skrevet
' date='18/08/2004 : 16:46']
[iC,18/08/2004 : 15:40]
Ser egentlig ikke problemet med å stikke til nermeste butikk for å kjøpe CZ til en billig penge.

Du kan vel spille det i 2-4uker eller no vel?

Hva er det riktige? Om det er 2-4uker kjøper jeg CZ pronto.

Skrevet
[iC' date=18/08/2004 : 16:40]

Nei, for å spille det ellers i tilegg.

Seriøst, om dere ikke synes CZ er verdt pengene i det hele tatt kan dere like gjerne holde dere vekk fra CS: Source. Det er jo samme opplegget med bedre grafikk.

Skrevet
[iC,18/08/2004 : 16:40]

Seriøst, om dere ikke synes CZ er verdt pengene i det hele tatt kan dere like gjerne holde dere vekk fra CS: Source. Det er jo samme opplegget med bedre grafikk.

Men det er jo mange som MÅ ha en god fysikk og grafikk i et spill for at det skal bli gøy da!

Selv synes jeg at den nye grafikken og fysikken øker spill-gleden med opptil 50%!

CS:Source har det gammel-cs ikke hadde; grafikken og fyikken...(i alle fall til å bli spilt NÅ) :)

Skrevet
[iC,18/08/2004 : 16:38] Her kommer: cs:s ett spørsmål vol. 2! :p

Det er jeg uansett.

Hehe, ja jeg har lagt meg i 5-tida de siste 2 ukene jeg også, men jeg må legge meg da, ellers klikker foreldra! :p (bare barnet enda jeg vettu! :!: )

Skrevet (endret)
[iC,18/08/2004 : 16:40]

Det er veldig få jeg har hørt fra som synes cs:cz er verdt pengene. :!: Cs:s er også nesten helt likens som cs, bare bedre grafikk. Etter det jeg har hørt så var cs:cz en fiasko(vanlig cs, med boter). Men Valve har vært utrolig frekk(men ogso smart) ved å kun gi betaen til de som har cs:cz, for de har sannsynligvis ikke solgt så mye av den, og når cs:s kommer kommer nok ingen til å kjøpe cs:cz.

Du kan nok utrolig mye mer enn meg om data-spill, men ikke si at cs:cz er verdt pengene. Det ser til og med ut som om Valve har skjønt at cs:cz er dårlig når de har gått så langt for å få solgt det.

Endret av Atomet
Skrevet
[iC' date=18/08/2004 : 17:43]
[iC,18/08/2004 : 16:38] Her kommer: cs:s ett spørsmål vol. 2! :p

Det er jeg uansett.

Hehe, ja jeg har lagt meg i 5-tida de siste 2 ukene jeg også, men jeg må legge meg da, ellers klikker foreldra! :p (bare barnet enda jeg vettu! :!: )

lol..

jeg er tre år mindre enn deg og kan være oppe så lenge jeg vil :p

(men om noen dager så blir det vel å legge seg i 23.00 tiden(tror de ja)...skole :roll: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...