Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 [iC,18/08/2004 : 17:43] [iC,18/08/2004 : 16:38] Her kommer: cs:s ett spørsmål vol. 2! Hvis ikke cs:s kommer i løpet av dagen her, hvor mange skal da være oppe hele natta for å sjekke om source kommer da?! Jeg skal i allefall det! Det er jeg uansett. Har lagt meg i 7-8 tida i nesten 1 måned nå. Hehe, ja jeg har lagt meg i 5-tida de siste 2 ukene jeg også, men jeg må legge meg da, ellers klikker foreldra! (bare barnet enda jeg vettu! :!: ) lol.. jeg er tre år mindre enn deg og kan være oppe så lenge jeg vil (men om noen dager så blir det vel å legge seg i 23.00 tiden(tror de ja)...skole ) Wow, så tøff du er da! Kan være oppe så lenge du vil! dæven du er tøff!
bleidd Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 For å stille dagens dummeste spørsmål: Jeg har en HL2-kupong som fulgte skjermkortet mitt. Kan jeg laste ned og spille CS Source og senere HL2 og spille dem med den keyen? I så tilfelle: hvor er det kjappest å laste ned CS Source?
Krakken Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 [iC,18/08/2004 : 17:43] [iC,18/08/2004 : 16:38] Her kommer: cs:s ett spørsmål vol. 2! Hvis ikke cs:s kommer i løpet av dagen her, hvor mange skal da være oppe hele natta for å sjekke om source kommer da?! Jeg skal i allefall det! Det er jeg uansett. Har lagt meg i 7-8 tida i nesten 1 måned nå. Hehe, ja jeg har lagt meg i 5-tida de siste 2 ukene jeg også, men jeg må legge meg da, ellers klikker foreldra! (bare barnet enda jeg vettu! :!: ) lol.. jeg er tre år mindre enn deg og kan være oppe så lenge jeg vil (men om noen dager så blir det vel å legge seg i 23.00 tiden(tror de ja)...skole ) Hå, tøffen, ikke høre på foreldrene sine, men er oppe til laaangt på natt, du er kul du.
Atomet Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) I så tilfelle: hvor er det kjappest å laste ned CS Source? Dette er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror at det kanskje kan være best å laste det ned igjennom Steam. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det. Jeg har valgt Steam, men du burde vurdere popit.no også, kanskje de har cs:s. Endret 18. august 2004 av Atomet
Traxco Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Ser egentlig ikke problemet med å stikke til nermeste butikk for å kjøpe CZ til en billig penge. ^Th0mas^,vet du når man kan spille ?er det i morra tidlig 19 aug..
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 For å stille dagens dummeste spørsmål: Jeg har en HL2-kupong som fulgte skjermkortet mitt. Kan jeg laste ned og spille CS Source og senere HL2 og spille dem med den keyen? I så tilfelle: hvor er det kjappest å laste ned CS Source? Altså, den ENESTE lovlige plassen er Steam. altså, skal du laste ned source for å teste betaen, siden du har den HL2 lappen, må du registrere den i Steam! Det gjør du ved å skrape vekk koden på bak-siden av lappen og skrive den inn i en bar som du finner på "Browse games" -> "Register a product i already own"!!! Der skriver du inn koden, og får ei melding om at du har kvalifisert deg selv til å være med i source BETA testinga... Så går du på "My games" og der ligger cs: Source ØVERST, under kategorien "Coming soon" Bare dobbelklikk på den, og nedlastinga begynner! MEN! Du kan ikke begynne å spille source før Valve har "åpnet" det! BTW: Ja, du kan bruke koden igjen til å registrere og laste ned HL2! Når du har registrert koden kan koden dessuten BARE brukes av din konto, i fremtiden, og når HL2 blir nedlastbart, vil det dukke opp under "coming soon" kategorien... Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå