-Teddy- Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Kan si noe, men regner med du ikke vil høre det.Har dessverre ikke noe positivt å si om den. Ok takk for at du ikke utsetter mitt svake sinn for store verbale utskeielser
LuMpY Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Haha.... denne filmen har jeg venta lenge på.... gleder meg MvH SnAxX
Winydancer Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Kjekk film dette.. men ble kansje i meste laget da..
christaaah Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 det å fly rundt på mappene var ut før frag or die.. ingen prestasjon å ta folk som er dårligere enn en selv så det er bedre med _1_ kvalitetsfrag enn med 5 som dør public BTW: ikkje bruk publicfrags i det hele taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt
Sigga Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Nå ble jeg skikkelig skuffa. Filmen var rett og slett ikke bra.
LoS Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Fillmen var rett og slett dødskjedelig, ihvertfall de siste 5 minuttene, satt og gleda meg til den var ferdig, for å si det sånn. Var litt artig i blandt, men ellers rimelig dårlig. En annen sak jeg bare må spørre om; hvorfor skyter dere så ufattelig lenge etter at personen(e) er død(e)?
-Teddy- Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 (endret) Fillmen var rett og slett dødskjedelig, ihvertfall de siste 5 minuttene, satt og gleda meg til den var ferdig, for å si det sånn.Var litt artig i blandt, men ellers rimelig dårlig. En annen sak jeg bare må spørre om; hvorfor skyter dere så ufattelig lenge etter at personen(e) er død(e)? Den nye sensuren gjorde at "J-e-g--e-r--e-n--i-d-i-o-t" til Jeg er en kjernekar. Innlegget mitt orginalt: Jeg er en i-d-i-o-t Med dårlig reaksjonsevne. Endret 30. desember 2004 av -Teddy-
ttt Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 grei nok film, men den vart litt kjedleg i lengda.
Plomma2 Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Det er 11 minutter jeg aldri får igjen :/ Fragsa var som vanlig ikke noe å skryte av. Ikke var det spesielt mange frags heller. Mye dilldall du kunne spart meg for. Lagstrakt (blah) Btw: Bor du i Rygge? Nesten *kaste stein på* da. ^^
-Teddy- Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Det er 11 minutter jeg aldri får igjen :/Fragsa var som vanlig ikke noe å skryte av. Ikke var det spesielt mange frags heller. Mye dilldall du kunne spart meg for. Lagstrakt (blah) Btw: Bor du i Rygge? Nesten *kaste stein på* da. ^^ Hehe, bor på Rygge ja Jeg skjønenr ike helt why jeg lagde filmen slik, altfor mye om folka i clanen som nobody cares about, og det andre crappet brr vel egentlig heller ingen som om... Jeg må bare være en komplett i-d-i-o-t jeg (Kan ikke skrive kjernekar for da blir det kjernekar av noe sensur crap greier her)
DevN Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jeg ble glad der, var ikke jeg som bare hadde crappy smak. Men synes jo litt synd på bamsefar, da.
-Teddy- Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Jeg ble glad der, var ikke jeg som bare hadde crappy smak.Men synes jo litt synd på bamsefar, da. Neida
-Teddy- Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Og mens man sitter og prøver å få noen bra kills, hører en fiende komme, så får man opp dette på skjermen:
m-momr Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) likte den jeg, EDIT: mener filmen, ikke feilmeldingen du fikk :!: Endret 30. desember 2004 av m-momr
Mala Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Og mens man sitter og prøver å få noen bra kills, hører en fiende komme, så får man opp dette på skjermen: lol :!:
m-momr Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Wtf er Ping.exe? det er det programmer som lager ping, vis du ikke har ping.exe så har du bare 0 i ping :!: neida :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå