Gå til innhold

Ikke steng "Tre ords leken"

Drama Llama

Burde "Tre ords leken" stenges?  

45 stemmer

1. 1. Burde "Tre ords leken" stenges?

• Ja, den er bare meningsløst resursbruk for forumet
      30
    • Nei, den skal være
      8
    • Bryr meg ikke.
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet
Selvsagt skal du få lov til det... Poenget er at du viste din enighet med særdeles få ord... Faktisk ingen.

Jeg gir da langt faen herifra til Finnmark i om jeg brukte ord eller ikke. Herrgud, slutt å kverulere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg liker ikke den tråden derfor holder eg meg unna den. Kan ikke dere andre også gjøre det og la de spamme ifred? Ikke kast bort tiden og energien på irritere dere over den meningsløse tråden "tre ords leken"

Skrevet
Eg liker ikke den tråden derfor holder eg meg unna den. Kan ikke dere andre også gjøre det og la de spamme ifred? Ikke kast bort tiden og energien på irritere dere over den meningsløse tråden "tre ords leken"

Den er irriterende og gjør at det vises at det er nye poster i søppel, møkkatråd.

Skrevet
Kverulering er fantastisk! Og hvis du gir faen i at du ikke brukte ord, hvorfor måtte du poste og si at du ga faen?

Jeg posta, som sagt, for å si at jeg støtta fredrikrbs utsagn.

Hold for all del munn om du ikke har noe bedre å komme med enn dette.

Skrevet
Kverulering er fantastisk! Og hvis du gir faen i at du ikke brukte ord, hvorfor måtte du poste og si at du ga faen?

Jeg posta, som sagt, for å si at jeg støtta fredrikrbs utsagn.

Hold for all del munn om du ikke har noe bedre å komme med enn dette.

^^

Skrevet
Denne tråden er enda dummere enn "Tre Ords Leken", og den burde få leve! (+ en Fire Ords Lek)

Du spiller sikkert CS.

Wow! For et bra argument. Hva faen har det noe med saken å gjøre? Du gjorde tråden enda dummere!

Skrevet
Man trenger en tråd hvor man bare kan poste skit, så slipper folk gjøre det andre steder. Sånn sett kan en se på "Tre ords leken" som et avlastningssted for resten av forumet.

Hva har vi SO3 til?

Lagt til poll.

Skrevet

Hvorfor stenge en tråd der man "bare spammer" fordi folk synes det er "irriterende" at den kommer opp i "mine innlegg" hele tiden? Jeg synes at SO3 bare består av spam, og jeg blir kjempeirritert over at den forsøpler "mine innlegg". Hvor er krysset for å stemme på stenging av SO3?

Skrevet
Den eneste tråden som je synes er irriterende er faktisk SO3!

*Angrer på at je skrev noe der*

Du burde være *mekke warning*

:wee:

Nei, SO3 ER avlastningen for alle "idiotiske" threads på forumet. Den skal ikke røres.

Skrevet
Hvorfor stenge en tråd der man "bare spammer" fordi folk synes det er "irriterende" at den kommer opp i "mine innlegg" hele tiden? Jeg synes at SO3 bare består av spam, og jeg blir kjempeirritert over at den forsøpler "mine innlegg". Hvor er krysset for å stemme på stenging av SO3?

Fordi det er SO3 som er "avløseren" for søppel for alle "idiotiske" threads og meninger osv..

Skrevet

Jeg leste igjenom den listen med alle innleggene samlet, og det var det verste jeg har lest. Dere begynner jo på nye setninger som ikke gir NOEN mening med det som har blitt sagt før. analhumoren går igjen blant flere av de som poster der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...