Gå til innhold

Program til å blocke IP

Rubex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Jeg bruker nå Sygate Personal Firewall, men er ikke sikker på hvordan jeg skal blocke denne ip'en... :no: Er det noen som har samme firewall og kan forklare meg hvordan?

Skrevet

Fant det ut... Det er bare til å gjøre følgende:

Tools -> Advanced Rules -> Add

- Huk av for Block this trafic

- Så under Hosts så skriver du inn ip'en under IP Address

- Så beveger man seg til Ports and Protocols. Her velger man ALL

Da var den saken ute av verden :)

Skrevet
Hvem sin maskin er det, og hvorfor skal du blocke internett?

Det er en kompis sin maskin. Grunnen til block er at han ikke skal på nett menst andre spiller cs

Skrevet

er det ikke lettere å be han holde seg unna noen timer mens du spiller

er det så galt at han surfer litt mens du spiller da eller lagger det mye da??

Skrevet
Hell cola på nettverkskortet..

Nei, seriøst! Ikke fikle med andres PCers instillinger uten at de selv er klar over det..

Spar meg for sånne useriøse og idiotiske komenterer. Dersom du ikke vet svare kan du bare drite i å svare....

Skrevet

Nei, seriøst! Ikke fikle med andres PCers instillinger uten at de selv er klar over det..

Spar meg for sånne useriøse og idiotiske komenterer. Dersom du ikke vet svare kan du bare drite i å svare....

Hvem har lyst til å svare deg når du slenger en sånn kommentar tilbake da?

Det du evt kunne ha gjort er å muligens prate med en person i en databutikk som kanskje har mer peiling på firewall og lignende

Skrevet

Hvem har lyst til å svare deg når du slenger en sånn kommentar tilbake da?

Det du evt kunne ha gjort er å muligens prate med en person i en databutikk som kanskje har mer peiling på firewall og lignende

De som vet svaret har kanskje lyst..., med det er ikke vits i å poste sånnt tull som blackbox gjorde. Hadde jeg vert så dum så hadde jeg hellt cola på nettverkskortet hans for lengesiden :ermm:

Skrevet

ip-er kan lett blokkes med peer-guardian eller protowall

edit: etter å ha lest tråden en andre gang så ser jeg at disse ikke hjelper deg.

Du kan vel egentlig bare sette opp en filterregel i routeren din med hans ip. Blokker hans port nr. 80 og saken burde være løst....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...