Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ClarkGable skrev (14 minutter siden):

Rett film Chopper. Jeg har ikke sett den enda. Men lest en del positivt. Blir vel leie på Youtube.

Ja den er bra. 

Ny, en jeg så for noen timer siden:

image.thumb.png.a1d7b64c8d98c37bc18f33efe2ef2e97.png

image.png.fa29af1c0b82ac023e0415d0ef679784.png

image.thumb.png.fdaf43bda57fcd45aa40b82f19ec9def.png

Skrevet

The Equalizer! Slava i bilde nr 2. Husker han godt fra Justified som Johnny Crowder. Denzel sitter med kaffekoppen i siste bildet, så den for 2 dager siden så sikkert derfor jeg tok den med en gang.

Nå er det natt, åpen oppgave om noen kommer på her før jeg gjør det i morgen en eller annen gang.

• Liker 2
Skrevet
ChopperRead skrev (16 minutter siden):

The Equalizer! Slava i bilde nr 2. Husker han godt fra Justified som Johnny Crowder. Denzel sitter med kaffekoppen i siste bildet, så den for 2 dager siden så sikkert derfor jeg tok den med en gang.

Nå er det natt, åpen oppgave om noen kommer på her før jeg gjør det i morgen en eller annen gang.

Det er så klart riktig. Fuqua har noen kule filmer bokført.

Da er det åpent bord.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Delvis skrev (5 timer siden):

Jeg både bumper og legger til i fleng på WL hver gang jeg sjekker innom denne tråden.
Forumets beste tråd for filmtips:w00t:

OT, men siden jeg kun deltar i denne tråden på Diskusjon - hvordan er aktiviteten på de andre filmtrådene? Vi hadde et bra miljø på VGD før det ble likvidert, savner mange av debattantene derfra. De finnes jo i frie diskusjoner rundt om, men ble litt spredt. 

Endret av MrPets
Skriveleif
  • Liker 1
Skrevet
MrPets skrev (2 timer siden):

OT, men siden jeg kun deltar i denne tråden på Diskusjon - hvordan er aktiviteten på de andre filmtrådene? Vi hadde et bra miljø på VGD før det ble likvidert, savner mange av debattantene derfra. De finnes jo i frie diskusjoner rundt om, men ble litt spredt. 

Den er bra i trådene filmprat: https://www.diskusjon.no/topic/653697-filmprat-v20-generell-diskusjon-omrundt-film/
og
Mini-anmeldelse:  https://www.diskusjon.no/topic/270800-mini-anmeldelse-av-den-siste-filmen-du-så

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet
Tabris skrev (1 time siden):

Litt flere bilder:

Ouija: Origin of Evil (2016) – Review | Mana Pop

The Watchlist // Ouija: Origins of Evil

Ouija : Origin of Evil (2016) Explained - Average Movie Reviews

Ouija? 

Er har ikke mulighet til å ta en ny så oppgaven er åpen 😁

Skrevet
Omnia vincit amor skrev (17 minutter siden):

Ouija? 

Er har ikke mulighet til å ta en ny så oppgaven er åpen 😁

Kan gi deg riktig på den, men er egentlig prequelen til Oujia. Som heter Ouija: Origin of Evil :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...