Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Bjerknez said:

Er man forøvrig klar over hvor lett det er å jukse her?

Høyreklikk på bilde/"Søk etter bilde med Google lens"

Å vips så får man som oftest en meget god hjelp på veien og som oftest svaret rett i fanget. 

Vel, om noen vil gjøre det på den måten så får det være opp til dem.

Jeg går mer etter hva jeg evt kan huske fra bildene som blir lagt ut, skuespillere i bildene å tar det derfra med imdb, bildesøk på duckduckgo og trailere

Gjør det mer interessant og spennende på den måten, samt at jeg får brukt hjernen.

Endret av Sidekick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bjerknez skrev (3 timer siden):

Er man forøvrig klar over hvor lett det er å jukse her?

Høyreklikk på bilde/"Søk etter bilde med Google lens"

Å vips så får man som oftest en meget god hjelp på veien og som oftest svaret rett i fanget. 

Det er heldigvis få insentiver til juks her.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Bjerknez skrev (9 timer siden):

Er man forøvrig klar over hvor lett det er å jukse her?

Høyreklikk på bilde/"Søk etter bilde med Google lens"

Å vips så får man som oftest en meget god hjelp på veien og som oftest svaret rett i fanget. 

Man er passe teit om man føler man må jukse i noe slik som dette.. Du tjener lite på det.. Det er jo heller ikke særlig gøy. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 time siden):

Man er passe teit om man føler man må jukse i noe slik som dette.. Du tjener lite på det.. Det er jo heller ikke særlig gøy.

Enig. Ser ingen glede i å vinne med juks. Har sjekket på den måten en og annen gang, fordi jeg var så nysgjerrig på hvilken film det var, at jeg ikke gadd vente til noen svarte. Men svarte ikke selv de gangene .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Delvis skrev (32 minutter siden):

Enig. Ser ingen glede i å vinne med juks. Har sjekket på den måten en og annen gang, fordi jeg var så nysgjerrig på hvilken film det var, at jeg ikke gadd vente til noen svarte. Men svarte ikke selv de gangene .

Samme her. Er en del filmer jeg får lyst til å se men ingen har svart enda. Greit i så måte, men gidder ikke å jukse. 

Bjerknez skrev (13 minutter siden):

Altså, jeg ser heller ingen glede i det, men å tro at ingen gjør det blir litt naivt. Mange som føler en stor gevinst i slikt. Var ment som en head-up, ikke noe annet. 

Synes det er fint av deg å si ifra jeg. Så får vi bare håpe folk har rent mel i posen.

Lenke til kommentar
Bjerknez skrev (53 minutter siden):

Altså, jeg ser heller ingen glede i det, men å tro at ingen gjør det blir litt naivt. Mange som føler en stor gevinst i slikt. Var ment som en head-up, ikke noe annet. 

Det er stort sett de samme fem som svarer her, jeg lever i troen at problemet er fraværende. 

Lenke til kommentar

Det jeg har opplevd et par ganger opp gjennom årene er folk som har blitt litt sure når jeg har løst oppgaven de har postet. Nå er det ingen av de som endte med å bruke denne tråden særlig lenge, så derfor jeg gidder å si det. 

 Den ene filmen jeg gjettet navnet på var filmen Hausu (1977). Det var ganske mange år siden. Han mente at den filmen var så sær at han tvilte på hvordan jeg fant svaret. 

 

Sånne ting er det ikke mye av da. Men det ble det dårlig stemning av for min del. Det har vært litt på og av i perioder der jeg har laget bildene selv, fra screenshots når jeg har sett filmen. Men da har motivasjonen vært å ta ut kule bilder fra sære/kule filmer, som ikke har hatt noe bilder liggende på IMDB.  Nå om dagen bruker jeg mobilen til det meste. Å nøyer meg med matrealet jeg finner på nett.

 I ordentlig gamle dager brukte jeg cdrom for Pc, å tok ut bilder fra mine dvd'er. Da kan man gjøre oppgaven litt vrien og få fine bilder. Men det er litt tidkrevende så klart. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...