MrPets Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 The Dark Knight? De filmet vel mest i Chicago 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 MrPets skrev (12 minutter siden): The Dark Knight? De filmet vel mest i Chicago Stemmer! Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Gøy med litt variasjon, det hyller jeg. Jeg delte selv feriebilde fra et filmsett i sommer, husker jeg. For denne gang går jeg tilbake til gammelt format Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Siden det er 2.juledag får dere to til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Helt sikkert ikke den men.. All money in the world? Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Omnia vincit amor skrev (1 time siden): Helt sikkert ikke den men.. All money in the world? Njet. Filmen er fra 2014 og har en Spiderman-skuespiller i hovedrollen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Pawn Sacrifice. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 ClarkGable skrev (1 time siden): Pawn Sacrifice. Helt riktig, med Tobey Maguire i hovedrollen. Passer godt med starten av sjakk-VM. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Så på slutten i dag. Fra han tok "stuntet" med tårn til A1. Ikke sett filmen. Ny: 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Er det Best In Show? 2 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Tabris skrev (8 minutter siden): Er det Best In Show? Du har nok rett. Artig, men kommer ikke opp mot This is Spinal Tap. 😋 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Dette er (nesten) en slags julefilm-ish, så tar den med her. Litt obskure bilder i første omgang siden jeg antar at de fleste har god kjennskap til denne filmen (og det er vanskelig å finne bilder som ikke røper filmen med en gang). 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 Planes, Trains and Automobiles. "If I wanted a joke, I'd follow you into the john!" Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2022 KarvaBlad skrev (Akkurat nå): Planes, Trains and Automobiles. "If I wanted a joke, I'd follow you into the john!" Riktig! Vanskelig å finne bilder til en slik klassiker. 😅 1 Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 KarvaBlad skrev (2 timer siden): Etter litt snoking ser jeg at denne ligger i watchlisten min på IMDB 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 Det store spranget? Bare syntes navnet på dokumentet lyder kjent. Huskar ganske lite av den da jeg ikke har sett den på mange år. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 ClarkGable skrev (40 minutter siden): Det store spranget? Bare syntes navnet på dokumentet lyder kjent. Huskar ganske lite av den da jeg ikke har sett den på mange år. Jeg ante ikke at den het det på norsk, men ja. The Hudsucker Proxy, en mindre kjent Coen-brødrene-film. https://no.wikipedia.org/wiki/Det_store_spranget_(film) Din tur, Clark. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå