Gå til innhold

cs:S -jævla fett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, det er jo hans "personlige linje" da... Hjemmlinja. Men had bad meg om å ikke gi addr. til noen andre, å det har jeg heller ikke tenkt å gjøre!

Nå ble jeg meget skuffet :dontgetit:

Men denne posten blir nok stengt da dette er warez, right?

 

Hvis ikke, så kan jo du forklare hvordan det er i forholdt til 1.6..

Lenke til kommentar

Grafikken er jo jævla god, gjennskinn i gulv. Iogmed at jeg at low på detaljer, kan jeg ikke sitte her å kritisere grafikken. Modellene, skinns, våpen og alt sammen er skikkelig kult. -Gidder ikke skrive mer. Jo, noe litt kult. Dersom man blir flasha rett i trynet hører man ingenting og det kommer pipelyd helt til du ikke er flasha mer. Det er en jævla stilig flasheffekt også. Samme gjelder HE, det piper om man blir truffet..

Lenke til kommentar
Grafikken er jo jævla god, gjennskinn i gulv. Iogmed at  jeg at low på detaljer, kan jeg ikke sitte her å kritisere grafikken. Modellene, skinns, våpen og alt sammen er skikkelig kult. -Gidder ikke skrive mer. Jo, noe litt kult. Dersom man blir flasha rett i trynet hører man ingenting og det kommer pipelyd helt til du ikke er flasha mer. Det er en jævla stilig flasheffekt også. Samme gjelder HE, det piper om man blir truffet..

Grunnen til den pipinga med flash, er fordi at flashbangs i cs, er gjort om til sjokk-granater i cs:S (tror jeg da), som skader synet ditt, og gjør deg foreløbig blind (over lengre tid, varig mèn) Samtidig som at granaten lager en så skarp lyd at du ikke hører noe, og ørene dine begynner å blø...har skjedd flere ganger at folk har fått veldig dårlig hørsel etter slike ulykker her i det Norske forsvaret...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Jeg synes det var dårlig, men morro. Colt er så ufattelig stygg, og recoilen på alle gunnerne har blitt mongo. I tillegg kan man ikke bunnyjumpe.

Bunnyjumpe kunne man i 1.3! Du er LAAAAANGT etter i cs verden ass.... :p:hrm:

Jeg prøvde CS:S på min pc i dag, jeg hadde "fått" tak i beaten og prøvde det... Det funka dritt bra på pcen min, kjører 1024 High details, alt på gnufullt og det er driiiit fett... Men jeg har en gammal betavserjon så det er VELDIG mange buggs....

(Jeg har den første betan elns)

Men grafikken er alikevel lik og den eier!

Jeg har 40-80fps hele tiden på mitt GF FX5950 Ultra og AMD Athlon XP2400+ CPU + 512mb ram

 

Så du trenger ikke noen SUPER pc for å kjøre hl2/CS:S nei.. :)

 

 

GLEDE SEG TIL JEG KAN LASTE BETAEN FRA STEAM :) (bare for det som har CZ da :p)

Lenke til kommentar
[iC,15/08/2004 : 17:46] Grunnen til den pipinga med flash, er fordi at flashbangs i cs, er gjort om til sjokk-granater i cs:S (tror jeg da), som skader synet ditt, og gjør deg foreløbig blind (over lengre tid, varig mèn) Samtidig som at granaten lager en så skarp lyd at du ikke hører noe, og ørene dine begynner å blø...har skjedd flere ganger at folk har fått veldig dårlig hørsel etter slike ulykker her i det Norske forsvaret...

De har ikke byttet ut flashbangen. Smak litt på ordet (flashbang). Er du for nærme en flashbang som går av, sprenger trommehinnene dine, og du begynner å blø ut av øra.

Endret av Erichsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...