Roger72 Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Hvilke programmer er best egnet til å endre formatene på filmene jeg har på pcen min til dvd fra feks: mpeg,svcd, osv? Dette emnet har vel hvert oppe mange ganger før, men prøver fordi Roger
Bob Broker Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 TMPGEnc DVD Author TMPGEnc DVD Source Creator DVD-Lab
monstar Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Takler disse alle formater? Det bør de da takle. Ellers kan du laste ned en prøve versjon av Nero
Roger72 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Jeg har jo nero burning rom v.6.0 Kan vel kansje få et tillegg til den???
Roger72 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 TMPGEnc DVD AuthorTMPGEnc DVD Source Creator DVD-Lab Men hvilken er best av disse? Roger
Bob Broker Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 TMPGEnc DVD Author bruker du hvis du har mpeg-1 (vcd) filmer. Den takler ikke mpeg-2 (svcd) så til det bruker du DVD-Lab. Ta en tur til www.dvdrhelp.com der finner du det du trenger
goooser Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 har noen filmer som jeg skulle gjort om til mpeg de er xdiv komprimert... har egentlig ikke peiling på det men skulle gjerne kunne fått brukt dem i TMPGEnc DVD Author så hvis noen kunne sakt meg hvordan hadde det vært bra..
Bob Broker Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 har noen filmer som jeg skulle gjort om til mpeg de er xdiv komprimert... har egentlig ikke peiling på det men skulle gjerne kunne fått brukt dem i TMPGEnc DVD Author så hvis noen kunne sakt meg hvordan hadde det vært bra.. Da må du først bruke f.eks TMPGEnc for å gjøre om fra divx til mpeg. Her har du en guide: http://www.dvd-guides.com/guides.php?categ...d&name=tmpegenc Så bruker du bare mpeg fila i TMPGEnc DVD Author for å lage dvd.
Roger72 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Prøver å finne TMPGEnc DVD Author, men det koster jo penger så vidt jeg kan se. Eller bare 30 dagers prøveversjoner. Kan vel finnes andre plasser hvor det r gratis. Noen forslag? Har lastet ned nero vision express og TMPGEnc så langt. Roger
Bob Broker Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Prøver å finne TMPGEnc DVD Author, men det koster jo penger så vidt jeg kan se.Eller bare 30 dagers prøveversjoner. Kan vel finnes andre plasser hvor det r gratis. Noen forslag? Har lastet ned nero vision express og TMPGEnc så langt. Roger Det koster noen kroner ja. Det fins sikkert andre programmer som gjør samme jobben som er gratis men jeg har bare brukt TMPGEnc DVD Author og DVD-Lab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå