Gå til innhold

HL2 eller Doom3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tør såvidt å spille Doom 3 :blush: .

Hl2 kommer til å bli Ultimate, noe Doom3 ikke var :)

Tror du kommer til å bli noe skuffet.

Nope. Kan ikke bli skuffet av HL2. Sett for mange bra HL2 ingame videoer til at tanken engang streifer meg... ;)

desto større er sjansen for at du blir skuffa.

 

vilket spel som vert "sjekset" er avhengig av kva type spel du liker.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt meg gjennom 3 Silent Hill spill, hatt mareritt og vært nær på å knuse alt som heter teknisk utstyr (pga den intense frykten). Nå skal jeg prøve Doom 3, og selv om jeg er helt jævlig redd, skal jeg redde verden en gang for alle. (hvis det er det man skal).

 

Men helt ærlig tror jeg Half Life 2 blir ett hakk bedre enn Doom 3. Tror gjenspillingsverdien og gameplayet er en del bedre. Virker som om man har en del frihet, noe jeg synes er viktig i spill...

Lenke til kommentar
Altså Jeg syns HL var skummelt, fram til jeg tenkte: "Hvis jeg løper igjennom hele faenskapen så kan det ikke være like skummelt" bare å gjøre det samme i Doom..

HL kommer forresten  til å knuse Doom

Haha synes du vrikelig HL var skummelt? Doom 3 er 20 ganger værre jo! Spilte HL for første gang når jeg var 12 og som jeg kan huske var jeg ikke en smule redd av det. Doom 3 er sinnsykt skummelt. Det er et flott spill, men synd at jeg ikke kan nyte spillet i en deilig mørk kveld alene :(

Jeg spilte oxo HL når jeg var 12 år, på en 166 mhz, dt var sinnsykt skummelt da!!!

Lenke til kommentar

jeg var ikke 12...jeg var 16-17 når HL kom ut, og jeg må si jeg var litt redd ett par ganger...som første gang jeg møtte de derre sniper akrobat damene (eller hva det nå var), helvete heller, første gang jeg møtte på marines var skummelt...blingsa radio trafikk og noen som skyter på deg utav det blå...shit...og den skumle banke tentakkel monsteret i rocket testing bayen? har ikke svetta så mye siden den gang...

 

 

jeg håper HL2 blir bedre enn Doom 3 (jeg skal innrømme at jeg lastet det ned...Ingen demo? da laster jeg ned. Try before buy, det lever jeg ved, og denne gang er jeg forbanna glad for det. Å bruke 400kr på det en oppblåst tech demo? pføy...Sletta det nesten med en gang...)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Hvorfor driver folk å hele tiden skal sammenligne Doom III med Half-Life 2 ?

 

Doom III er ikke noe dårlig spill, men jeg tipper en stor andel her på forumet kan påstå at Doom lå under deres forventninger, særlig i gameplay.

 

Min personelige mening er at Far Cry knuser Doom III i stort sett samtlige kategorier med mye mindre ensformig gameplay og grafikk.

 

Dessuten er Doom III ute, og mesteparten her kjenner til hvordan spillet er, så start nå for guds skyld å sammenlign Half-Life 2 med noe bedre som ikke er kommet ut :)

 

Om Half-Life 2 ikke greier å bli bedre en Doom III blir jeg sterkt overrasket.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Hvorfor driver folk å hele tiden skal sammenligne Doom III med Half-Life 2 ?

 

Doom III er ikke noe dårlig spill, men jeg tipper en stor andel... osv

helt enig - Doom 3 skuffet veldig i gameplayet - alt for ensformig.

 

Meget enig at Far Cry er bedre en Doom 3 .

 

Får håpe HL2 infrir !

Endret av insider
Lenke til kommentar
jeg var ikke 12...jeg var 16-17 når HL kom ut, og jeg må si jeg var litt redd ett par ganger...som første gang jeg møtte de derre sniper akrobat damene (eller hva det nå var), helvete heller, første gang jeg møtte på marines var skummelt...blingsa radio trafikk og noen som skyter på deg utav det blå...shit...og den skumle banke tentakkel monsteret i rocket testing bayen? har ikke svetta så mye siden den gang...

 

 

jeg håper HL2 blir bedre enn Doom 3 (jeg skal innrømme at jeg lastet det ned...Ingen demo? da laster jeg ned. Try before buy, det lever jeg ved, og denne gang er jeg forbanna glad for det. Å bruke 400kr på det en oppblåst tech demo? pføy...Sletta det nesten med en gang...)

helt enig... tech demo, hehe var akkurat d jeg tenkte når jeg spilte gjennom d...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...