Dinsdale Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Har bestemt meg for å varme opp og installere Halflife . Problemet er at jeg finner ikke key`en. Den skal stå på casen står det, men jeg finner ingen, noen steder. Jeg har heller ikke lyst til å hente den andre steder Noen som husker hvor denne er på sitt cover? Er jeg blind eller?
Snorre Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Halflife cd-key. Hvor? begynte nesten på om du spurte etter en falsk cd-key. Heldigvis er du tydeligvis en av oss "snille gutta".
Piratpjokken Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Har bestemt meg for å varme opp og installere Halflife . Problemet er at jeg finner ikke key`en. Den skal stå på casen står det, men jeg finner ingen, noen steder.Jeg har heller ikke lyst til å hente den andre steder Noen som husker hvor denne er på sitt cover? Er jeg blind eller? på cd`n : til høgre nede(bakpå)
M@R7!N Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 (endret) Bakpå cden? , mente sikkert bakpaa boka? Men cdkeyen var iallefall nede til venstre på boka (half life generation) Endret 11. august 2004 av M@R7!N
MrLee Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 hvis du har billig bestseller versjonen står den nederst til venstre på forsiden til inlayet i DVD coveret. (står en tall kombo der, står ikkeno om at det er CD key fyi! )
Dinsdale Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Ja, det var meg som var blind . Eller jeg trodde ikke at det var koden som sto nede til venstre. Har Bestseller-versjon ja. Takk for hjelpen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå