Gå til innhold

beste hero i wc3

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor finner jeg denne beta patchen?

Ettersom du ikke gidder å lete på www.blizzard.com:

- Kople til en av de amerikanske serverne (hvis det ikke bare var Lordareon som funka)

- Når du får login-screen går du tilbake ut til menyen igjen

- Velg ny server igjen; nederst på denne menyen skulle du nå ha Westfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det ingen som tenker på Far Seer?

Han var god tilbake i...1.12? Alle human-spillerne klaga på at han var så sterk, så de har nerfa han mer og mer siden.

I 1.20 har FS Summon Mechanical Critters som gjør at han tryller frem to bittesmå sauer, hvis hver sau er uten angrep eller Line of Sight, som gir 100 XP til den som dreper den (200 hvis det er en human-spiller som dreper den).

Skrevet (endret)

^^Det ødelegger alt... får begynne med tauren som hero nr#1 i 2v2 nå...

I 2v2 liker jeg at jeg går fs og ally går kotg, eller at jeg går dk og ally går fs

Endret av Zethyr
Skrevet

= /

Virker som de fleste av dere ikke spiller "profft". Og med det mener jeg høyere enn lvl 10... Vet at de i gc vet hva de prater om, hvertfall jayhem (har spilt en del med deg før). Denne threaden er ang. hvem de beste heroene er. Dette er vanskelig å si fordi alle er laget for forskjellige situsjoner. Ta orc foreksempel:

Hvis du spiller mot NE (som selfølgelig går hunts hvis den spillern ikke er helt noob eller veldig god(jeg får forsåvidt ikke hunts ^^)) så BURDE du ta TC (for dere som ikke husker navn så er det tauren heroen) med HH (for dere som ikke husker navn er det head hunters). Bortsett fra det burde egentlig orc alltid gå FS siden han er det beste i nesten alle situsjoner. Litt mye der ja ^^, sorry, her er lista mi (og den gjelder for solo og RT 2v2)

Human: Archmage ALLTID!!!

Orc: FS hvis ikke TC mot hunts

Undead: Deathknight, eller Lich mot en annen UD

NE: Demon Hunter eller Warden (liker forsåvidt ikke Warden, dumme noob hero!)

så det så!

Skrevet
Virker som de fleste av dere ikke spiller "profft". Og med det mener jeg høyere enn lvl 10...

"Profft" kan umulig være over lvl 10. Da skal man iaffal over lvl 30.

Man kan ikke si at man er proff fordi man har kommet over lvl 10, samtidig som at man ikke kommer over lvl 15 feks.

Og med beste helt, så har jo alle en helt de liker godt.

Skrevet

jeg har blitt helt hekta på archmage.

lvl3 brilliance aura + mass teleport :love:

lvl3 brilliance aura + water elemental :love:

blizzard spell'en liker jeg ikke helt :whistle:

Skrevet (endret)

Jeg skjønner nesten Luggage's logikk ang. TC-en mot NE... War stomp er nyttig for å holde Hunts på plass mens HH og demos hamrer løs på de.

Hvis NE-en går DH med manaburn derimot.. Stakkas den som forventer seg å bruke mer enn et War stomp før han er tom for mana. Mana pots og slikt kan man jo si at vi må ha, men det koster gull, 200 gull som jeg ikke bruker når jeg har FS fordi han omtrent alltid har mana. Og du trenger mer enn 1 manapot for å holde en TC i stand med en DH i nærheten også..

Personlig foretrekker jeg Blademaster mot NE - Wisps og archers er fine mål for harass og hvis NE ikke har KoTG så kan du glatt velge Critical strike som første skill. Grunnen er enkel; så lenge han ikke har entangle så kan han ikke stoppe en BM som flykter. Dessuten hvis du spiller mot en NE med DH og manaburn + detonate fra wisps så får du ikke brukt mye Wind walk. Da er det bedre med Critical strike synes jeg.

Endret av Zythius
Skrevet
Hvor mye exp gir en lvl 1 ulv nå egentlig?

20 XP for en lvl1 ulv.

Altså, folkens - ingen hero, eller rase for den del, er "best" i warcraft 3. Det er såpass balansert, og dei forskjellige heltane har sine bruksområder. For eksempel vil en POTM med Trueshot aura vere dominant om du masser ranged, mens en DH vil kanskje i det samme tilfellet vere "ubrukelig". Skjønner?

Skrevet

Går som nesten alltid fs som første hero og tc eller sh som andre. Tc er også ok som første, men siden han ikke er særlig god til å harasse med, må man nesten creepe, noe jeg synes er vanskelig i mangel av ulvene. Kan ta de litt større creepsene mye senere. Sh med hex kan være ganske greit mot undead da. Bruker ikke so ofte tavernhelter, selv om det hender jeg "drister" meg til en naga.

Når det gjelder hh mot hunts, synes jeg og det funker ganske bra. Men man må nesten ha noen grunts som meatshield imo. Huntsene tar seg raskt rundt tc, selv om han stomper mye, og dessverre faller dem ganske fort. Siden hunts også er en god del raskere enn hh, blir det vanskelig å microe dem vekk. Synes selv en defensiv start og teching til gruntapult fungerer best stort sett. Tar det meste av ne på tier 1 og 2. Bruker de archers dropper jeg pultene og bruker speedscrolls for å komme bort.

Skal dog sies at jeg spiller mest 2v2, så har egentlig ikke så alt for mye peiling på solo :ermm:

Sliter egentlig mest med human rifles/sorcs og ne dryads/bears. Ud med wyrms er også kjedelige greier, men det hender jo ikke veldig ofte.

Skrevet

Er enig med de her som sier at ingen er "best". Men selv er jeg veldig glad i mountain king, som andrehelt, naturligvis. Den kan snu et game så utrolig fort, hvis man klarer å ta ut motstanderens helter fort med thunder bolt.

FS er også god, som humanspiller er det den helten jeg hater mest. På tier en gjør lvl 1 ulver mye skade mot helter, og på level 2 og 3 er de usynlige, og kan enten plage live av deg med å drepe peasents ved exper, eller ta ut en og en units av.

Gjør ikke meg noe at ulvene blir nerfa enda mer i 1.17 :p.

Men jeg synes egentlig også at det spellet til spell breakers, som gjør at man tar over en summoned units skulle kosta mindre mana. 33% av hit-pointsa er for mye...

Skrevet

Ulvene er bare usynlige på lvl 3, på lvl 2 så får de critical strike. Og det at ulver gir mere exp på lvl 1 er jo ikke akkurat noe særlig nerf da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...