PioUs-JiN Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 dette er sikkert spørt før, men siden Valve forandrer dato hele tiden så vet jeg ikke om det som står i de andre postene stemmer helt, derfor spør jeg hva de nå sier at er den måneden/datoen det kommer ut...
Windoge Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Du kan håpe på at det blir i August/September. Men med de folkene skal det fort la seg gjøre at spillet kommer neste år.
thomassit0 Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Få slæppe at det kommer i 05' STALKER har allerede blitt utsatt til 05' :(
Ol'H Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 d er et spørsmål alle stiller seg, og jeg tviler på at valve har noen aning heller..
Zeph Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Du får nok vite det, tru meg. Det blir sikkert 20 tråder om det her på forumet, og alle PC-sider vil skrive om det.
Veritas_ Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Kom over denne. Gabe Newell Valve Software Posts: 22 Posted: Aug 10 2004, 05:20 PM Just got out of a review meeting. 8/11 the Cafe's turn on (tomorrow). 8/16 CZ/ATI users pre-load. 8/18 CZ/ATI turns on. 8/17 HL-2 pre-load starts (textures, audio and other stuff that doesn't change). CS:S preload den 16 Augusti HL2 preload den 17 Augusti Har ikke link til selve forumet dette orginalt ble skrevet på.
kim Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 det var på hl2fallout.com forumet. Det betyr at release datoen for resten av spillet ikke er så fryktelig langt unna.. Jeg tipper 3. september
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Få slæppe at det kommer i 05' STALKER har allerede blitt utsatt til 05' :( Nei det kommer nok ikke i 05, fordi både HL2, D3 og Far Cry ble utsatt fra høst -03 til forskjellige tider i 04 (Far Cry i februar eller mars elns, D3 nå, og HL2 innen de 3 neste mnd) HL2 er i slutt-fasen, og Gabe'rn har "lovet" at det skal gå gull i slutten av August/ begynnelsen av September...
TCi Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Virker som vi vil få en september lansering. Akkurat nå driver de på med beta testing av CS Source så det vil nok holde på nesten ut august helt til alle feil er fikset. Så en gold utgave i august virker sannsynlig.
TCi Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 gold utgave? Final versjonen. Når et spill er ferdig så blir det lagt på en gull plate, som har da heter "Gone Gold".
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 gold utgave? Ja, altså gone gold= gått gull! Når et spill har gått gull, betyr det at det er HELT ferdig (tenker ikke på patches osv) Og da sendes den gull kopien ut til fabrikkene som lager flere tusen kopier verden over!
KydeX Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 gold utgave? Final versjonen. Når et spill er ferdig så blir det lagt på en gull plate, som har da heter "Gone Gold". Det er et uttrykk da. Tviler på at de faktisk bruker en plate av gull...
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 gold utgave? Final versjonen. Når et spill er ferdig så blir det lagt på en gull plate, som har da heter "Gone Gold". Det er et uttrykk da. Tviler på at de faktisk bruker en plate av gull... ja, jeg synes det høres litt usanslynlig ut, jeg også...hvorfor skulle den være laget av gull anyways? hva er fordelen med det, liksom?
MiSP Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 [iC' date=15/08/2004 : 01:05] gold utgave? Final versjonen. Når et spill er ferdig så blir det lagt på en gull plate, som har da heter "Gone Gold". Det er et uttrykk da. Tviler på at de faktisk bruker en plate av gull... ja, jeg synes det høres litt usanslynlig ut, jeg også...hvorfor skulle den være laget av gull anyways? hva er fordelen med det, liksom? Vet ikke... Kanskje bare "feelingen"... Kanskje det er en tradisjon blant PC-spill-produsenter, jeg har ingen anelse. Når du har holdt på med et spill så lenge, så gjør du sikkert hva som helst
Potetfar Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 det var på hl2fallout.com forumet. Det betyr at release datoen for resten av spillet ikke er så fryktelig langt unna.. Jeg tipper 3. september Wahoo! Det er bursdagen min! Jeg mener jeg har hørt noe om 30. september, samme dato som det skulle slippes i 2002. Vi får se.
Pytagoras Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 det var på hl2fallout.com forumet. Det betyr at release datoen for resten av spillet ikke er så fryktelig langt unna.. Jeg tipper 3. september Wahoo! Det er bursdagen min! Jeg mener jeg har hørt noe om 30. september, samme dato som det skulle slippes i 2002. Vi får se. Bare rykter. Finnes ingen eksakt dato.
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 elkjøp har fått bekreftelse på at det blir sluppet ut i 4. kvartal.
thomassit0 Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 kan ikke bare hl2 komme straks?? jeg vil ha det nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå