Gå til innhold

tør ikke spille doom 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom3 er ikke særlig skummelt, men enkelte ganger lever man seg altfor mye inn i spillet, og da skvetter du garantert noen ganger.

For hvis du hører en grynte lyd bak deg, snur deg og ser rett i trynet på en Zombie som akkuratt slår deg, da skevetter du og tar fram våpen så fort som faen og kverker jævelen :D

Har opplevd det ufattelig mange ganger :!:

 

Men det er morsomt da!!

Lenke til kommentar
[iC,15/08/2004 : 15:24] (skylder ikke på spillet, men på alle de sissy folkene der ute! :nei: )

Kjøp deg spillet først du...

Uansett, spillet er ikke særlig skremmende, samma ka du sier.. Enkelte av monstrene er jo bare latterlig, den feite karen med bazoka lignende armer, eller de derre babymonstrene. Latterlig :thumbdown: Men morro :w00t:

baby monstrene er sikkelig guffene synes jeg.

Lenke til kommentar

bach doom 3 er langt ifra det skumleste jeg har spilt... det er bare ett spill som har vært så skummelt at jeg ikke har fixa og spille det.... det er morrowind... er noe helt JÆVELIG skummelt.... finnes ikke koselig hvis du driver med missions.. og det er møkk når han fyren i svart kommer for og ta deg første eller andre gang du sover...er det jæveligste spillet jeg har spilt.... doom 3 fixer jeg greit da

 

men skvetter litt nå og da men har nokk av våpen og forsvare meg med :D

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
bach doom 3 er langt ifra det skumleste jeg har spilt... det er bare ett spill som har vært så skummelt at jeg ikke har fixa og spille det.... det er morrowind... er noe helt JÆVELIG skummelt.... finnes ikke koselig hvis du driver med missions.. og det er møkk når han fyren i svart kommer for og ta deg første eller andre gang du sover...er det jæveligste spillet jeg har spilt.... doom 3 fixer jeg greit da

 

men skvetter litt nå og da men har nokk av våpen og forsvare meg med :D

Morrowind? HAHA! Av alle spill så nevnte du det!

 

Selv synes jeg at det beste spillet jeg noen gang har spilt, er Lighthouse, men grunnen til at jeg praktisk talt ble redd, er vel fordi jeg var svært ung da...

Lenke til kommentar
fytte h*lv*t* doom 3 er skummelt, møtte de to første fiendene så tørte jeg ikke mer :blush:

hehe.. hadde det slik jeg å. slo av med etter jeg drepte den første :p men etter hvert så ble jeg vant til det, så nå plaffer jeg ned monstere som bare faan :yes:

digg.. så det er bare å stå på :thumbup: HATE edderkoppene.. kommer så mange av de.. uff :hrm:

Lenke til kommentar

Jammen glad jeg lastet ned en "demoversjon" av D3...spilte i en halvtime før jeg ikke turde mer...dessuten gjør dette dævelskapen av et spill PC`en min til gammel over natta...akter ikke å bruker mer tid på dette...

 

Det ble noe annet med Far Cry. En "demoversjon" ble hentet der også fra et unevnelig sted...men her ble jeg så imponert at spillet faktisk ble kjøpt inn med umiddelbar virkning. Skummelt nok for meg, og fin gameplay paret med den mest tiltalende grafikken jeg har sett...

Lenke til kommentar
Jammen glad jeg lastet ned en "demoversjon" av D3...spilte i en halvtime før jeg ikke turde mer...dessuten gjør dette dævelskapen av et spill PC`en min til gammel over natta...akter ikke å bruker mer tid på dette...

 

Det ble noe annet med Far Cry. En "demoversjon" ble hentet der også fra et unevnelig sted...men her ble jeg så imponert at spillet faktisk ble kjøpt inn med umiddelbar virkning. Skummelt nok for meg, og fin gameplay paret med den mest tiltalende grafikken jeg har sett...

...hilsen barn 32 1/2 år...

Lenke til kommentar
bach doom 3 er langt ifra det skumleste jeg har spilt... det er bare ett spill som har vært så skummelt at jeg ikke har fixa og spille det.... det er morrowind... er noe helt JÆVELIG skummelt.... finnes ikke koselig hvis du driver med missions.. og det er møkk når han fyren i svart kommer for og ta deg første eller andre gang du sover...er det jæveligste spillet jeg har spilt.... doom 3 fixer jeg greit da

 

men skvetter litt nå og da men har nokk av våpen og forsvare meg med :D

Morrowind, av alle spill, synes du er skummelt... Jeg synes det er artig, men skummelt?? heh...

Lenke til kommentar
[iC' date=15/08/2004 : 15:13] Hvordan i H****TE kan alle dere folk være så pysete å ikke tørre å spille et SPILL?!

Det er akkurat det det er! ETT SPILL!

Skjønner ikke at folk kan bli så redd av spill jeg altså! D3 er sikkert skrekkelig skummelt, men det er fortsatt bare et spill!

Tenk på det, neste gang dere prøver det! Si til dere selv "Det er bare et spill! Jeg er ikke så feig! Jeg vil vite hva som skjuler seg i skyggene! Jeg skal finne dem og jeg skal drepe dem!" Det funker sikkert! :D

nei det funker ikke :no::(

Lenke til kommentar
[iC,15/08/2004 : 15:13] Hvordan i H****TE  kan alle dere folk være så pysete å ikke tørre å spille et SPILL?!

Det er akkurat det det er! ETT SPILL!

Skjønner ikke at folk kan bli så redd av spill jeg altså! D3 er sikkert skrekkelig skummelt, men det er fortsatt bare et spill!

Tenk på det, neste gang dere prøver det! Si til dere selv "Det er bare et spill! Jeg er ikke så feig! Jeg vil vite hva som skjuler seg i skyggene! Jeg skal finne dem og jeg skal drepe dem!" Det funker sikkert! :D

nei det funker ikke :no::(

hehehe. Enig. Sitter og sier til meg selv: Det er bare et spill, du er feig. Du vet at det kommer et monster ut av den gangen der. Så hører jeg auuuurgh, og så blir jeg redd... :no::cry::omg::eek:

Lenke til kommentar

åå!

Jeg fikk henda i motorsaga idag! :D

Men... Det endte veldigt raskt:

Jeg gjikk inni ett rom, der det plutselig kom en fyr med motorsag utav veggen!

Jeg drepte han, og tok motorsaga.

Saga alle andre fiender som var i rommet, og gjikk ut!

jeg begynnte å løpe med motorsaga på.

Plutselig støtte jeg på en explosiv tønne... "End of the adventure" :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...