Gå til innhold

Noen her som fikk være med i WoW Beta?


Anbefalte innlegg

Er en stund til de sender ut enda, men jeg tror jeg har blitt banna fra den beta'en :p Signa opp venner, søsken, foreldre og alle jeg kjente fra pc'n min. Brukte jo deres email, addresse og alt så alt var jo fint helt til jeg så at det var max 1 søknad per pc. :hrm:

:!: :roll: :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva med dette da? Saksa fra www.blizzard.com

 

2nd September 2004

World of Warcraft Stress Test Beta Starting at NOON PDT TODAY!

The World of Warcraft stress test beta has begun! You can now create your stress test beta account and begin playing the game. Please check your e-mail inbox for a letter from FilePlanet with instructions on where to go to create your account.

 

After you have created your account, you will also be able to post in the stress test beta forum.

 

Please keep in mind that the stress test, the forums, and your stress test beta account, will all be closed on September 9, when the stress test beta ends. So, keep an eye on your inbox and hurry into Azeroth once you receive your email from FilePlanet. The World of Warcraft awaits!

 

Står jo at betatesten er slutt for 2 uker siden.

Lenke til kommentar
Det skal komme i USA på slutten av året...  Det vil eg tro de klarer å oppretholde, da de er så og si ferdige med Betaer... bare open som final test.

 

Problemet er at den ikke kommer til Europa før om 3-4 måneder ETTER at den kom ut i USA!

 

Og det var snakk om at du kan ikke spille på USA servere fra Europa og omvendt!

Kjipt. Etter hva jeg har lest på ymse steder på nettet, så går det visst helt fint å spille på amerikanske servere. Så er det dumt hvis det ikke blir mulig :(

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Hater å spille på europeiske servere.. På de amerikanske snakker i det minste 95% av spillerne engelsk..

 

Spesiell utalelse synes jeg. Du har selvfølgelig rett til å synes akkurat hva du vil, men all min erfaring tilsier at europeiske servere er jevnt over mye mer modne og gjerne spiller spillet på flere plan enn de amerikanske som er veldig dominert av pwnz y00, gjerne formidlet i fullt alvor, mens denslags er noe mer dempet på europeiske servere.

 

Amerikanere generelt er mer sjåvinistiske og har en tendens til å kaste kritisk sans ut av vinduet når de er i flokk, noe som ikke akkurat hjelper en stakkars europeer til å knytte bånd til dem da de i utgangspunktet neppe kan sies å være verdens mest informerte folkeslag.

 

Jeg har møtt flere amerikanere av det litt mer modne slaget som har valgt å spille på europeiske servere nettopp pga. Den noe mer ettertenksomme atmosfæren man kan finne der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...