Gå til innhold

Rome Total War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vert en del sånne poster no, men ja. Det er en del som venter og gleder seg tøll Rome...

Det er sånne bilder som det der som gjør meg litt redd da.... den grafikken er nesten litt for tung ser det ut som. hakk hakkety hakk!

Skrevet (endret)
Er det mange som venter på Rome Total War ?

http://gamer.no/bilder/spill/rome_total_war/36.jpg

:dribble: Grafikken er jo totalt konge. Må nok kjøpe ny maskin for å kunne spille det spillet ja. men venter et år. til neste sommer håper jeg på å ha råd til en ny PC. Ellers får jeg vente to år :thumbdown:

Moderatoredit: Vennligst ikke quote bilder. Det går unødvendig tregt for de med modem og ISDN.

Endret av Simen1
Skrevet

:dribble: Grafikken er jo totalt konge. Må nok kjøpe ny maskin for å kunne spille det spillet ja. men venter et år. til neste sommer håper jeg på å ha råd til en ny PC. Ellers får jeg vente to år :thumbdown:

og som jeg og mange andre har sagt 100 ganger før.

NEI spillet kommer ikke til å kreve en über pc

når spillet var nytt sa produsentene et minste kravet kom til å være 266mhz

dette er jo så klart helt feil nå, men med en 1ghz og et ok 3dkort skal man kunne spille det lagg fritt med ok grafikk

Skrevet

dette er jo så klart helt feil nå, men med en 1ghz og et ok 3dkort skal man kunne spille det lagg fritt med ok grafikk

Har vanskeligheter med å tru det, speller Medieval: Total War med største units og ok grafikk. Det lægger endel, men det er spellbart. Og det betyr nok at Rome blir enda tyngre, altså man må setta ned grafikken tell 800x600 osv. Pluss at me må spelle med mindre units :( . Det beste med total war er jo tross alt å se 3500 karer hogge laus på hverandre!

Ikke nok med grafikken, med AI blir sikkert smartere også, noe som betyr at det kommer att kreve mer cpu. Har foresten XP 3000, radeon 9600 osv.

Me skal nok oppgradere før september...

Husk at de som lager spellet alltid setter minstekravet for lavt.

Skrevet

nå skal det sies at når jeg spiller shogun med 5000 folk hakker det like mye på min 700mhz som min 2.2ghz med en gig ram.

selve slag delen på medivel og shogun var dårlig koda.

i et intervju leste jeg at akuratt det med lagg på store slag var en av de tingene de har jobbet mest med, det skal være mulig med slag med 10 000 man uten man merker forskjellen fra et slag med 1000

Skrevet (endret)

Har vanskeligheter med å tru det, speller Medieval: Total War med største units og ok grafikk. Det lægger endel, men det er spellbart. Og det betyr nok at Rome blir enda tyngre, altså man må setta ned grafikken tell 800x600 osv. Pluss at me må spelle med mindre units :( . Det beste med total war er jo tross alt å se 3500 karer hogge laus på hverandre!

Ikke nok med grafikken, med AI blir sikkert smartere også, noe som betyr at det kommer att kreve mer cpu. Har foresten XP 3000, radeon 9600 osv.

Over 10 000 mann hogge løs på hverandre, ;)

Jippi. Min hundrede post. :fun:

Endret av Orresnei
Skrevet
i et intervju leste jeg at akuratt det med lagg på store slag var en av de tingene de har jobbet mest med, det skal være mulig med slag med 10 000 man uten man merker forskjellen fra et slag med 1000

Såppas... blir morro om det funker! Sålenge det ikke går utpå AI nivået..

Over 10 000 mann hogge løs på hverandre,

Prøvde et fullt slag med rundt 15000 mann.... i shogun. Det ble nesten uspellbart, trur nok det er AI på karene som tar all cpu'n. Husk at alle de karene har sin egen lille hjerne, pluss at pcen må holde på statsen tell hver eneste kar!

Tørr ikke engang å prøve et 8000 vs 8000 slag på medieval... trur pcen kommer at klikke..

Skrevet
Har vanskeligheter med å tru det, speller Medieval: Total War med største units og ok grafikk. Det lægger endel, men det er spellbart. Og det betyr nok at Rome blir enda tyngre, altså man må setta ned grafikken tell 800x600 osv. Pluss at me må spelle med mindre units  . Det beste med total war er jo tross alt å se 3500 karer hogge laus på hverandre!

Vel...jeg har et Radeon 9800 Pro, Xp2800 og 1024 mb ram.. Jeg kjører Medieval på høyeste oppløsning...største units og beste detaljer...og det går smertefritt :tease:

Skrevet
Dette ser konge ut, men battle for middle earth kommer til å banke skiten utav rome total war :yes:

:!: :!: :!:

Det latterligste jeg har hørt noengang

:!: :!: :!:

Hvis du virkelig mener det: BRENN!

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Last ned de siste filmene fra GAMESPY!!!

EDIT:

Dette ser konge ut, men battle for middle earth kommer til å banke skiten utav rome total war

Du har nesten 2000 inlegg, og så sier du noe så patetisk?!

Det er jo helt fjortiss å si noe sånt om to spill som ikke har kommet enda!

Jeg ser frem til begge to, og håper på at de blir like bra på hver sin måte!

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...