Gå til innhold

Hva slags kabinett har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pc65busb.jpg

pc65bin240.jpg

* Dimensjoner: 45x21x49,2cm (HxBxD)

* Formfaktor: ATX

* Brytere: Av/På og Reset

* Signallamper: 2 stk. LED

* Brønner, eksterne: 4 stk. 5¼" og 3 stk. 3½"

* Brønner, interne: 5 stk. 3½"

* Vifteplasser:

o Foran: 2 stk. 80mm (regulerbare)

o Bak: 1 stk. 80mm

 

:w00t:

Samme som meg!

Lenke til kommentar

Jeg har ett cooler master atc 200.

 

Har modifisert det litt med og skifte ut viftene med nye som er mer stillegående, tatt bort i støvfilter i frointen(ikke gitteret) og satt laserleds og grill i mellomrommet. Har også lagt inn en katode inni som gir litt lys ut viftene på toppen og bak. Har montert en sunbeam rheobus vifte styring.

Tok ut den standard 300W forsyninga og bytta den ut med en vantec på 430W

kabinett.jpg02s.jpg10s.jpg

 

Edit:

Var av de første alu kabinett som var til salgs i norge så jeg betalte over 3000 for dette i 99/2000. Har ikke tatt sjansen og skjære ut til vindu på siden da man sannsynligvis ikke får tak i nye dører dersom det går til H.. :p

 

edit 2 : føyd til litt mer info

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Jeg har ett cooler master atc 200.

 

Har modifisert det litt med og skifte ut viftene tatt bort i støvfilter i frointen(ikke gitteret) og satt laserleds og grill i mellomrommet. Har også lagt inn en katode inni som gir litt lys ut viftene på toppen og bak.

kabinett.jpg

 

Edit:

Var av de første alu kabinett som var til salgs i norge så jeg betalte over 3000 for dette i 99/2000. Har ikke tatt sjansen og skjære ut til vindu på siden da man sannsynligvis ikke får tak i nye dører dersom det går til H.. :p

Syntes kassa de var sexy :dribble:

Lenke til kommentar
mitt kabinett

 

 

 

powerd by dexter_small.jpg

Hei, hva er det du har under plexi'n? kabinettet ditt var faen meg det råeste jeg har sett,

skal selv snekkre sammen en pc i en hybel baderoms speil (det vil si en liten speile)

hele driten er plexi med den nedre haldelen er lakert innenfra så man ikke kan se alt rotet og sånt

Endret av JassFatt-aka-Andre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...