Gå til innhold

Undelete i Papirkurv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes *mange* programmer for å hente frem data. Det spiller ingen rolle om du skrur av maskinen eller ikke, det som er viktig er å ikke få overskrevet noe av det som har blitt slettet. Så ikke legg innpå et par nye DVDer eller noe liksom. Og ikke installer programmet på samme partisjon som de tapte filene ligger. Og hvis du finner filene, hent de opp rett til en annen partisjon enn den de lå på.

 

Angående selve programmet får du høre på tips fra andre da jeg personlig aldri har fått et slikt program til å funke :)

Lenke til kommentar

Zoidman,

 

Høres lovende ut!

 

Husker i gamle dager da MS-DOS hersket. Da kunne man bare bruke undelete så kom alt tilbake. Vel, det blir vanskelig å ikke installere disse undelete-programmene på noen drives hvor den bortkomne filen lå, ettersom den kom fra en partisjon orginalt, og ble slettet inn i papirkurven på den andre partisjonen, deretter visket helt ut fra papirkurven.

 

Krysser fingrene! Håper å ikke miste jobben pga. dette! :p

Lenke til kommentar

Zoidman,

 

GetDataBack virker utrolig bra. Tester det nå. Men... Det virker ikke som om det finner noen filer som er slettet? Eller, det gjorde det på "analysen", men nå skjønner ikke jeg noe som helst. Driver å browser blant filer jeg har. Men finner ingen jeg kan VELGE å undelete!

 

Hjelp?

Lenke til kommentar

Nei, fordi i programmet står det "Step 5" - "Select and copy the files you want to recover"

 

Det er bare det at jeg ikke ser noen filer som er SLETTET når jeg browser rundt. Men under selve analysen kom det flere hundre/tusen filer opp som jeg kjent igjen filnavnene på, som nå er slettet.

 

Derfor MÅ det da være mulig å finne den ene filen som jeg så sårt trenger?

 

Håper noen som kan programmet kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig er desperat her og det er snakk om skikkelig viktige filer anbefaler jeg IBAS. De er nok veldig dyre, men jeg kan garantere deg (Vel, nesten da) at de vil greie å få den frem. Disse er de folka politiet går til når de skal hente frem slettede SMSer, PCer som har blitt brent eller sprengt bort eller maskiner som har lukket i bunnen av et hav for noen år. Og selvsagt også bare vanlig PC-sletting.

 

Men som sagt er de nok rimlig dyre da. Ser ut som det er 3500kr for en vanlig recoveryjobb. Men da får du tilbake hva enn pokker du vil ha også tør jeg tippe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...