Gå til innhold

Steam og Cheats, Finnes det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steam og Cheats, Finnes det ?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har spillt Opposing Force, og Half Life.

Og har lagt merke til at enkelte tåler 2 til 4 Headshot med Skarpskytter rifla, og de dør ikke engang. Knapt noe blod.....

Så tok jeg Screenshoot av en som var Hollow, eller gjennomsiktig, og sprang rundt der.

Hvordan laster jeg opp bilde, slik at Dere kan se det ?

Trodde forøvrig Steam skulle være "sikker" mot Cheats, men.

Noen der ute som vet ?, eller er jeg på bærtur ?

MvH

WB

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steam er nok ikke sikker for cheats nei. Bildet kan du legge ut ved å først legge det ut på en nettside f.eks hjemmesiden din (hvis du har) og så poste linken til bildet i IMG knappen når du skriver et innlegg.

Skrevet

Takk så langt, Beklager Hjemmeside har jeg ikke.....

Og jeg prøvde å laste opp bildet, men fikk Feilmelding om ukjent format.

Siden "godkjente" bare 650 kb. Men tanken var god. :thumbup:

Bilde er jo ganske stort, 2 400 000 Kb.

Det irriterer meg at det finnes slike skurker. Som må Cheate på MP. :mad:

Forøvrig skjelte den ene Spilleren meg ut, når jeg oppdaget han.

Ikke det at jeg tok skade av det, men....først stjeler de Keyen til mitt HL, så holder de på slikt, finnes mange ledige gjerdestolper rundt her.

Passer godt en viss plass, en sånn en :!:

Cheat koder er greit å ha når en skal spille SP, og er ferdig med spillet.

Fant mye rart på RTCW, når jeg brukte Noclip, blant annet et Fly hvor Mr B, stod klar til å hoppe ut av, flyet hadde også markeringene for D-Dagen, (Hvite striper på Vingene og Flykroppen).

Men uansett, skulle ønske det var en plass jeg kunne vist Dere disse bildene.

MvH

WB

Online Cheaters, er velkommen til meg og mine gjerdestolper.

Skrevet (endret)

Gå til Xnview.com og hent det bilderedigerings og visningsprogrammet som er helt gratis, hent inn bildet / ene du vil forminske og sett f.eks. 750 - 800px som maks høyde eller bredde (slik at det blir den høyeste verdien av høyde / bredde). Da burde filen med standard kvalitetsinnstillinger i JPEG komme på rundt eller i underkant av 100Kb.

Programmet er enkelt å bruke, om kanskje litt innviklet helt i starten. Du kan også bearbeide store samlinger med bilder automatisk på den måten, og legge til effekter og annet (såkalt "batch processing", behandling av fler bildefiler på en gang).

Jeg bruker Start.no når jeg skal poste et eller annet bilde. Det var 100% gratis da jeg joinet tjenesten, koster deg bare en SMS beskjed og 10 kroner per i dag, såvidt jeg vet, å melde deg inn. Da får du 30MB lagringsplass fordelt på FTP område for hjemmeside og E-mail ([email protected]).

Siden jeg ikke gidder å bale med en FTP klient da jeg for tiden ikke driver med hjemmesider, bruker jeg command line i Windows 2000. Jeg spretter den opp fra start menyen, skriver så:

- ftp [ENTER]

- open ftp powertech.no [ENTER]

Jeg blir spurt om brukernavn og skriver det inn [ENTER]

Jeg blir spurt om passord, og skriver det inn [ENTER]

- cd public_html [ENTER] for å gå til public_html folderen slik at bildet kan vises

- dir (for å sjekke mappen)

- binary [ENTER] gjør om filmodusen til binary så bildet kan vises

Beskjeden "200 switching to binary code" vises på skjermen

Jeg har da på forhånd lagt bildet på et sted på HDn som er enkelt å skrive inn, så Jeg bruker da C: partisjonen for enkelthetens skyld:

- put c:\mitt_brukernavn.jpg

Beskjeden "150 Ok to send data" vises, etterfulgt av:

"226 File Receive OK" - som bekrefter at det gikk bra og filen er oppe. Etter den linjen får du en liten statusrapport som viser hvor stor filen var og hvor lang tid det tok å laste den opp.

For å sjekke at bildet vises riktig, går jeg til min side:

http://home.no.net/webfire/mitt_brukernavn.jpg

I webbrowseren, og da skal det dukke opp. Så poster jeg bare linken i et eller annet forum.

For å gå ut av command vinduet skriver jeg først:

- quit [ENTER] (Goodbye.)

- exit [ENTER]

Enkelt og greit :w00t:

Som du ser, virket det denne gangen (laget i Paint og konvertert til JPEG uten å endre noen innstillinger eller størrelse på bildet, ble bare litt ove 20Kb):

mitt_brukernavn.jpg

Endret av Hidden
Skrevet
Siden jeg ikke gidder å bale med en FTP klient da jeg for tiden ikke driver med hjemmesider, bruker jeg command line i Windows 2000. Jeg spretter den opp fra start menyen, skriver så:

- ftp [ENTER]

- open ftp powertech.no [ENTER]

Jeg blir spurt om brukernavn og skriver det inn [ENTER]

Jeg blir spurt om passord, og skriver det inn [ENTER]

- cd public_html [ENTER] for å gå til public_html folderen slik at bildet kan vises

- dir (for å sjekke mappen)

- binary [ENTER] gjør om filmodusen til binary så bildet kan vises

Beskjeden "200 switching to binary code" vises på skjermen

Jeg har da på forhånd lagt bildet på et sted på HDn som er enkelt å skrive inn, så Jeg bruker da C: partisjonen for enkelthetens skyld:

- put c:\mitt_brukernavn.jpg

Beskjeden "150 Ok to send data" vises, etterfulgt av:

"226 File Receive OK" - som bekrefter at det gikk bra og filen er oppe. Etter den linjen får du en liten statusrapport som viser hvor stor filen var og hvor lang tid det tok å laste den opp.

For å sjekke at bildet vises riktig, går jeg til min side:

http://home.no.net/webfire/mitt_brukernavn.jpg

I webbrowseren, og da skal det dukke opp. Så poster jeg bare linken i et eller annet forum.

For å gå ut av command vinduet skriver jeg først:

- quit [ENTER] (Goodbye.)

- exit [ENTER]

Enkelt og greit :w00t:

Som du ser, virket det denne gangen (laget i Paint og konvertert til JPEG uten å endre noen innstillinger eller størrelse på bildet, ble bare litt ove 20Kb):

mitt_brukernavn.jpg

...eller Internet Explorer :tease:

Skrevet

Tråden er flyttet til:

Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest populære spillene -> Counter-Strike

For det er vel der den hører best hjemme?

Skrevet

så en dude med speedhack en dag, han sprang ved siden av meg og plutselig var han langt foran, kjedelig å spille da :mad:

Skrevet

steam er aldeles ikke sikker for cheats møtter cheater bak vær kasse og busk og kratt og hel sulamitten

vits: lærern ville vite mer om elevenes fremtidsplaner, og spurte kari hva er det du vil gjøre når du blir like stor som meg?? og kari svarte, slanke meg.. haha

Skrevet (endret)
Cheaters er det mange av spessielt Counter Strike er veldig plaget. Bare se på denne lille videoen jeg recorda i dag :realmad:

Hater cheaters :shrug:

Får ikke opp videoen, bare en melding om at siden ikke kan vises :(

Edit: fant den ved å gå inn via hjemmesiden din :D

Helt klart at I dont hack har et problem med å holde seg innenfor spillereglene

Endret av Thorsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...