Gå til innhold

Kossen skal eg trylle vekk 15kg med hansa muskel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes noen kunne funnet opp en pille som gjorde at kroppen tokk opp akuratt så mye den treger av div. stoffer, og lot resten gå rett gjennom.

Synes de kunne finne opp en pille som skapte verdensfred/harmoni straks den ble svelget.

 

Synes noen kunne finne opp et rusmiddel som er 100% uskadelig.

 

Synes noen kunne finne opp en pille som gjør at all lærdom går rett inn og blir der, på 1000 ganger så kort tid.

 

Synes noen kunne finne opp en golfball som ikke blir borte.

 

Synes noen kunne finne opp et brød som ikke blir gammalt, men alltid smaker nybakt.

 

Synes noen kunne finne opp en pille som gjorde at man fikk flaks.

 

:ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
den ABSOLUTT mest efektive måten å gå ned i vekt på eller mist fett er å slutte å spise..drikk kun vann ...på den måten må kroppen spise av fettforsyningene i kroppen..men ikke hold på for lengre for da begynner de å ete på musklene..så hjernevevet..Man blir nokk trøtt å sliten av å ikke spise..men prø å trene litt i hvertfall

Fatter'n kjenner en som drakk seg mett på Cola Light i 2 uker UTEN å spise! Han gikk ned 10 kg i løpet av de to ukene!

 

Anngående piller: noen burde finne opp steroider uten bivirkninger. :thumbup:

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Har testen den "slutte å spise" metoden, ikke for å gå ned i vekt men fordi jeg var hjemme alene å jeg vil heller bruke pengene på øl enn mat, gikk ned ca 5 kg i vekt da, men fy faen så slapp man blir, så ja musklene blir slappe.

Kun alkohol er jo enda værre enn kun vann.

Lenke til kommentar
Har testen den "slutte å spise" metoden, ikke for å gå ned i vekt men fordi jeg var hjemme alene å jeg vil heller bruke pengene på øl enn mat, gikk ned ca 5 kg i vekt da, men fy faen så slapp man blir, så ja musklene blir slappe.

Kun alkohol er jo enda værre enn kun vann.

Ja kansje det, man jeg drakk ikke hele tiden da, gikk i ca 3 dager uten mat da, men 2 av dagene drakk jeg så jeg levde nok på alkohol da ja.

Lenke til kommentar
Har testen den "slutte å spise" metoden, ikke for å gå ned i vekt men fordi jeg var hjemme alene å jeg vil heller bruke pengene på øl enn mat, gikk ned ca 5 kg i vekt da, men fy faen så slapp man blir, så ja musklene blir slappe.

Kun alkohol er jo enda værre enn kun vann.

Ja kansje det, man jeg drakk ikke hele tiden da, gikk i ca 3 dager uten mat da, men 2 av dagene drakk jeg så jeg levde nok på alkohol da ja.

Det er jo ikke tøft engang, det er jo bare dumt. Ødleggelse av kroppen, kaller man sånt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har testen den "slutte å spise" metoden, ikke for å gå ned i vekt men fordi jeg var hjemme alene å jeg vil heller bruke pengene på øl enn mat, gikk ned ca 5 kg i vekt da, men fy faen så slapp man blir, så ja musklene blir slappe.

Kun alkohol er jo enda værre enn kun vann.

Ja kansje det, man jeg drakk ikke hele tiden da, gikk i ca 3 dager uten mat da, men 2 av dagene drakk jeg så jeg levde nok på alkohol da ja.

Det er jo ikke tøft engang, det er jo bare dumt. Ødleggelse av kroppen, kaller man sånt. :thumbdown:

Tror du jeg gjorde det for å vere "kul" ?

Jeg gjorde det fordi jeg hadde lite penger og jeg ville drikke, dessuten var det ikke slik at jeg gikk rundt å slutet heller da..

Lenke til kommentar

Fatter'n kjenner en som drakk seg mett på Cola Light i 2 uker UTEN å spise! Han gikk ned 10 kg i løpet av de to ukene!

 

Det samme pleier å gjøre iblant. Ja, jeg er en såkalt jojoslanker og det er helt sjukt. Jeg kan gå fra 43 til 55 på bare noen uker, og deretter ned igjen. Jeg vet det bare herper og ødelegger kroppen, men så var det det med vaner da.. :ermm:

 

ALDRI start med sånn. Jeg kommer sikkert til å drive med dette hele livet. KOS deg med mat, TREN i moderate mengder og NYT livet :)

Lenke til kommentar

Spis en god frokost før du begynner dagen. Virkelig mettende og energirik. Fiberholdig brød med skikkelig pålegg. Husk å alltid spis magert pålegg.

Drikk skummet melk. Dropp Kaffe (om du ikke er utrolig "avhengig") og for guds skyld dropp sukkerbomben Coca cola. (Eplenektar iste og annet)

 

Spis alltid før du skal ut på en gåtur eller hva du nå velger.

Spis regelmessig. Spis gjerne 5-6 ganger per dag. Ikke mye så du blir ordentelig mett. Hold forbrenningen oppe med hyppige måltider.

 

Drikk gjerne ett vann før du spiser, det gjør at sulten ikke blir så stor.

 

Spis kjøtt (ikke koteletter og slik drit, i så fall skjær vekk fettet) Kyllingkjøtt, fisk og biff fungerer bra.

Spis mye grønt. Godt med vitaminer der.

 

Som du skjønner er matvanene den viktigste biten i slanking. Hold intensitivitet oppe når du trener og forbrenningen når du spiser.

 

Ikke anstreng deg formye når du trener. Viktigste er at du forstår hva du putter i deg.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Fatter'n kjenner en som drakk seg mett på Cola Light i 2 uker UTEN å spise! Han gikk ned 10 kg i løpet av de to ukene!

 

Det samme pleier å gjøre iblant. Ja, jeg er en såkalt jojoslanker og det er helt sjukt. Jeg kan gå fra 43 til 55 på bare noen uker, og deretter ned igjen. Jeg vet det bare herper og ødelegger kroppen, men så var det det med vaner da.. :ermm:

 

ALDRI start med sånn. Jeg kommer sikkert til å drive med dette hele livet. KOS deg med mat, TREN i moderate mengder og NYT livet :)

16 år og 43 kg ?!? plz legg ut bilde for å avkrefte at ribbena dine er fremtredende under hva som helst slags klær.

 

overtrøtt:

PS: et vann. Hmm... tenker du på en innsjø, Jan-Erik ?? :p

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...