Gå til innhold

Kossen skal eg trylle vekk 15kg med hansa muskel


Anbefalte innlegg

Dropp Kaffe

En god dose kaffe øker hjerterytmen, og dermed forbrenningen. Kaffe er en fin måte å starte dagen på for en slanker.

 

EDIT:

Drikk gjerne ett vann før du spiser, det gjør at sulten ikke blir så stor.

 

Jeg kan bekrefte at sulten ikke blir spesiellt stor dersom du drikker et vann. :mrgreen:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for all del ikke drikk cola light, det gjør deg feitere for de det inneholder mere fett og kunstig sukker som gjør deg mere sulten[b/]

Øhm... Cola Light inneholder så vidt meg bekjent ikke fett, det er ikke èn eneste karbohydrat i en boks Cola Light.

 

Det har seg dog slik at stort inntak av lettbrus/kunstig sukker kan virke mot sin effekt, og faktisk øke ditt behov for sukker.

Lenke til kommentar
  for all del ikke drikk cola light, det gjør deg feitere for de det inneholder mere fett og kunstig sukker som gjør deg mere sulten

Ja, Cola Light inneholder noe med 0,54 kalorier i èn brusflaske. Da blir du selvfølgelig dritfeit, med tanke på at du skal spise godt over 1000 hver dag.

 

Forresten har jeg drukket tre CL i dag. Hvis det er kalorinntaket og ikke helsen du tenker på, så er ikke CL noe å bli feit på.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Eneste som er litt tvilsomt med Cola Light og andre lightprodukter er at de inneholder stoffet Fenylalanin (noen inneholder dog aspartam og acesulfam, om jeg ikke husker helt feil.). Jeg ikke helt sikker på hvilke "bivirkninger" dette stoffet har. Større sug etter søtsaker kan jo være et resultat.

Lenke til kommentar
Eneste som er litt tvilsomt med Cola Light og andre lightprodukter er at de inneholder stoffet Fenylalanin (noen inneholder dog aspartam og acesulfam, om jeg ikke husker helt feil.). Jeg ikke helt sikker på hvilke "bivirkninger" dette stoffet har. Større sug etter søtsaker kan jo være et resultat.

Tror du er inne på noe, og dette vil dog gjøre liten effekt om du holder bruken moderat.

Lenke til kommentar

Lightversioner av diverse produkter har i etterkant blitt bevist Mer skadelig enn "orginalen".

Dette gjelder f.eks Røyk. Med skadelig.

 

Men hvorfor drikke Coca Cola Light i det hele tatt? selv om det er "kun" 50-60 kalorier i det så er det en drøss andre stoffer i drikken. Og 60 kalorier per dag i 365 blir endel. Disse kunne du ha vært foruten.

Lenke til kommentar

En velkjent diett er jo Atkins-dietten, der man prøver å få i seg så lite karbohydrater som mulig. Resultatet er at kroppen begynner å forbrenne fettreservene i kroppen, selv om man ikke går rundt og er sulten hele tiden (man kan spise så mye rent kjøtt "man vil" f.eks).

Veldig tydelig i USA, der til og med ølet kommer i "light"-utgave, med redusert karbohydratinnhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...