thomassit0 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 http://home.no/geedoo/geedoo.html La ut noen bilder av deluxe modden der..tok meg en rask test av modden nå nettopp.. og er fornøyd . Anbefales! offtopic: faen så mongolid sinnsykt usannsynlig bra grafikk den unreal engine 3 presser ut...woooow
[PsyFly] Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 ikke dårlig den nei! En kar inneholder ca like mye polygoner som på et UT brett hørte jeg snakk om..å da begynner moroa!!
Bytex Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeje. La inn den GTA VC-modden (den tråden ble starta om) for et par uker siden. Syns alle bilene ser litt dårligere ut enn orginalbilene. Fargene er blassere, modellene er ikke 100% nøyaktige så baklysene stikker ut fra bilen i spesielle vinkler, og det ser ut som det ligger en slags halvgjennomsiktig glasur over skinnet på bilene. Kjøreegenskapene på de nye bilene er ofte helt horrible. Altfor overstyrte eller altfor understyrte. De har ikke bare forandra skins på bilene som er der, men laga helt nye biler i den modden. Fant det ganske håpløst å kjøre rett fram med noen av de kjappe bilene, med en gang man får en minste sladd bærer det rett ut i skauen. Og de flipper UTROLIG lett over på hodet. Endret 25. august 2004 av Bitex
Lautsprecher Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeje. La inn den GTA VC-modden (den tråden ble starta om) for et par uker siden. Syns alle bilene ser litt dårligere ut enn orginalbilene. Fargene er blassere, modellene er ikke 100% nøyaktige så baklysene stikker ut fra bilen i spesielle vinkler, og det ser ut som det ligger en slags halvgjennomsiktig glasur over skinnet på bilene. Kjøreegenskapene på de nye bilene er ofte helt horrible. Altfor overstyrte eller altfor understyrte. De har ikke bare forandra skins på bilene som er der, men laga helt nye biler i den modden. Fant det ganske håpløst å kjøre rett fram med noen av de kjappe bilene, med en gang man får en minste sladd bærer det rett ut i skauen. Og de flipper UTROLIG lett over på hodet. Helt enig! De fleste total conversions til VC er helt på trynet. REALGTA3 til GTA3 var saker det. orntli' kjøreegenskaper og utseende. Herlig.
[PsyFly] Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeje. La inn den GTA VC-modden (den tråden ble starta om) for et par uker siden. Syns alle bilene ser litt dårligere ut enn orginalbilene. Fargene er blassere, modellene er ikke 100% nøyaktige så baklysene stikker ut fra bilen i spesielle vinkler, og det ser ut som det ligger en slags halvgjennomsiktig glasur over skinnet på bilene. Kjøreegenskapene på de nye bilene er ofte helt horrible. Altfor overstyrte eller altfor understyrte. De har ikke bare forandra skins på bilene som er der, men laga helt nye biler i den modden. Fant det ganske håpløst å kjøre rett fram med noen av de kjappe bilene, med en gang man får en minste sladd bærer det rett ut i skauen. Og de flipper UTROLIG lett over på hodet. Føkk Modern Mod'en! Legg inn Vice City Deluxe! Utrolig bra detaljerte biler!(sikkert 10 ganger bedre enn de originale) Veldig bra skademodellering i tilegg. Pluss variert styring og fart på bilene. Denne KAN du ikke bli misfornøyd med!
Bytex Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg har ikke modern mod. Min heter Ultimate Vice City og erstatter tilogmed tittelbildet i menyen på spillet med UVC logo. Det er endel skademodellering på noen av bilene, men mest bare gimmick at en bit flyr av en etter en når man kolliderer noen ganger. Kan stå og stange forsiktig i veggen og se at bilen gjør "striptease"..tjaaa.
Lautsprecher Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Det er endel skademodellering på noen av bilene, men mest bare gimmick at en bit flyr av en etter en når man kolliderer noen ganger. Kan stå og stange forsiktig i veggen og se at bilen gjør "striptease"..tjaaa. Det er jo sånn VC er. De som lagde mod'n er jo ikke guder.
Musty Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 har aldri vært fan av VC på PC før, men nå fikk jeg lyst til å installere det..
Potetdamen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 (endret) Enig med [PsyFly] nå når jeg fikk testet vice city deluxe. beste modden hittil . Kan også kjøre monstertruck på deluxe modden,det var rått. Skyline var veldig fint modellert.. Edit:la inn bilde av skyline: Her dere ser bare litt av hvor godt den er moddelert Endret 26. august 2004 av geedoo
Potetdamen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 http://home.no/geedoo/geedoo.html La ut noen bilder av deluxe modden der..tok meg en rask test av modden nå nettopp.. og er fornøyd . Anbefales! offtopic: faen så mongolid sinnsykt usannsynlig bra grafikk den unreal engine 3 presser ut...woooow Skal ligge en video av unreal 3 engine ute på nett.. og ja motoren dems ser helt sinnsyk ut!
Anubizzzz Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 prøver og legge inn den deluxe modden.. men den klikker midt i loadinga?.. (ja jeg har orgianl og jeg har gjort det som står i readme fila)
Potetdamen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 (endret) prøver og legge inn den deluxe modden.. men den klikker midt i loadinga?.. (ja jeg har orgianl og jeg har gjort det som står i readme fila) http://www.skatehed.ho8.com/downloads/PedsBugFix.zip -=-simply run the installer, and select the directory where you have Vice -=- -=-City installed (note: this mod requires that you own vice city) and hit -=- -=-Install. Once its finished installing, open up you vice city directory, -=- -=-and run VClimitadjuster.exe and press open gta-vc.exe, now choose the -=- -=-gta-vc.exe file in your vice city directory, and adjust it to these -=- -=-settings: -=- -=- streaming memory: 128 -=- -=- buildings: 10,000 -=- -=- dummies: 5,000 -=- -=-you can play around with these settings if you are having any problems -=- -=-with objects not loading, or other performance problems. du gjore vell dette? Endret 26. august 2004 av geedoo
Potetdamen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Hvor finner du skylinen? I en bilbutikk.. den er nær flyplassen..bare se på skyline bildet jeg postet, den er inne i den garasjen
KriZZ Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ja jeg fant den ikke der :/ Må man vinne løp for og få den?
Potetdamen Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Ja jeg fant den ikke der :/ Må man vinne løp for og få den? bare hent deg en savegame@ savegames.net
[PsyFly] Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 (endret) her er noen kjekke koder: gettherefast=skyline gettherequickly=monstertruck getthereamazinglyfast=supra race car getthereveryfastindeed=lancer evo vii ps: få tak i Camaro SS! kan ta noen SINNSYKE stunts med den! Endret 26. august 2004 av [PsyFly]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå