Gå til innhold

Vil ha forbud mot salg av rambo kniver


Anbefalte innlegg

Åherregud!! Politikere/politi folk osv kommer aldri til å lære. De skal alltid forby ting fordi de tror det kommer til å hjelpe. Dette kommer etter knivstikkingen i oslo. En som er psychopat og som har planer om å drepe kommer til å drepe uansett ka han måtte bruke som redskap. Avogtil lurer eg på ka i helsiken som foregår med disse som skal forby det ene eller det andre.

 

 

http://bt.no/innenriks/article278242

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enaste de kan brukas til er pyntegjenstand, vertfal lovlig.

Men de kan være kule å ha som pynte gjennstand da, så for min del vil jeg ha de lovlig.

Kan også brukes til jakt...

Det fintes andre kniver som er bedre egnet til det. Men de kan vel brukas til det. Enda de muligens er noe overkill.

Mulig de er bra egna til jakt hvor våpene er kniven, men jeg vil tru det finte bedre redskaper til flåing og denslags etter arbe.

Lenke til kommentar

Slike forbud er jo helt og totalt bak mål så lenge det finnes andre fullverdige alternativer. Skønner ikke hva man egentlig tenker og vil med et slikt utspill. Eneste måtte være dersom dette skal være begynnelsen på et langt prosjekt som skal bestå i å forby de andre alternativene også. :no:

Lenke til kommentar

Jeg har nettop sendt et brev til justispolitiker Knut Storberget (Ap), hvor jeg ber om at brødkniver som måler over 22,8 cm må bli forbudt. Grunnen til dette er at det er vitenskapelig bevist at man ikke trenger lengre kniv enn 21,3 cm for å skjære i et ordentlig stykke brød.

 

Jeg tar med et utdrag fra brevet:

Duuhh!!11! Måi kke SElgE rAm bo Kniver!!11 DUST!!!111
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...