Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, Spectrum of Death kom i posten i dag. Fyfaen som den river. Må nesten si meg enig med Sex Raptor som sier TIDENES thrash skive.

Bestilte denne selv i dag. Gleder meg til den ligger i spilleren :D

 

Ser at Morbid Saint skal gi ut en 3CD-box om to dager som de kun selger på hjemmesiden sin - burde nesten kjøpe den også bare for å ha hehe.

 

Ellers kom jeg over Sadus - DTP og Attomica - Attomica i dag som garantert må kjøpes så fort neste lønn kommer (selv om lyden på Attomica-skiva er ganske kjip).

Lenke til kommentar

Hoho, Spectrum of Death kom i posten i dag. Fyfaen som den river. Må nesten si meg enig med Sex Raptor som sier TIDENES thrash skive.

Bestilte denne selv i dag. Gleder meg til den ligger i spilleren :D

 

Ser at Morbid Saint skal gi ut en 3CD-box om to dager som de kun selger på hjemmesiden sin - burde nesten kjøpe den også bare for å ha hehe.

 

Ellers kom jeg over Sadus - DTP og Attomica - Attomica i dag som garantert må kjøpes så fort neste lønn kommer (selv om lyden på Attomica-skiva er ganske kjip).

 

Sjekk også ut Infernäl Majesty - None shall Defy, om du er i Thrasher-modus for tiden.

Lenke til kommentar

Vinyler den siste uken:

 

img54852136x1424.jpg

Hooded Menace - Never Cross the Dead ( Dobbel svart Lp)

Hooded Menace / Horse Latitudes ( Split Lp)

Denial of God - The Horrors of Satan ( Dobbel svart Lp)

Urfaust - Ritual Music For The True Clochard ( Dobbel svart Lp)

 

 

img55012136x1424.jpg

Hate Forest - Scythia ( Orginalen, limitert til 400)

Nocternity - Crucify Him ( limitert til 200)

Nifelheim - Nifelheim ( 2010 repress)

 

img55062136x1424.jpg

Lord Vicar - Signs of osiris ( Dobbel svart Lp)

Incapacity - 9th Order Extinct ( Fulgte med gratis i en ordre)

 

img55172136x1424.jpg

Sigh - Infidel Art ( Trippel Lp set)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Crypt utgivelser er kvalitet, alltid!

 

Mala: Måtte nok til Ebay for denne, er utsolgt fra alle distroer nå. Ble utgitt tildig i 2010

Men fikk den til rundt den samme prisen som den kostet når den var ute, så det var jo greit.

 

Nå starter letingen etter ''Ghastly Funeral Theatre'' vinylutgaven som The Crypt også ga ut i 2010!

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Da er det forstålig. Vet ikke om du har noen av utgivelsene, men Scorn Defeat, Infidel Art, Ghastly Funeral Theatre og Hail Horror Hail har alle blitt utgitt av The Crypt. Burde eies. Latterlig lekre saker. Imaginary Sonicscape og The Eastern Force of Evil kommer vel i år og i neste år. Regner med at det blir flere og. Scenario IV: Dread Dreams er vel sikker, også håper jeg på Gallows Gallery. Litt usikker på den siste, men den burde komme.

 

Har selv gått glipp av en del utgivelser jeg må anskaffe. Er vel allerede syv utgivelser på The Crypt som jeg må ha, samt tre jeg sterkt vurderer, men kommer garantert aldri til å få skaffet dem. Også er det fjorten som skal komme som jeg ser veldig frem til. Mye gull!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...