Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Virkelig lenge siden jeg har kjøpt noe, så i dag når jeg så NIN - The downward spiral til 90 kr hos platekompaniet slo jeg til. :)

8085054[/snapback]

Har selv lurt på om jeg skal kjøpe dette... er det bra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jepp, The Downward Spiral regnes som et av NINs beste album, så jeg ville absolutt slått til. Har ikke hørt alle albumene selv, men jeg liker dette veldig godt. Har "hits" som Closer og Hurt.

8086703[/snapback]

Og for å ikke snakke om Mr Self Destruct! NINs beste plate, tett etterfulgt av The Fragile. Mimre tilbake til 2002 da jeg hørte albumene første gangen :love:

8086731[/snapback]

 

Dette hørtes nokså spennende ut, indeed :)

Det eneste albumet jeg har (hørt) av NIN er With Teeth, et album jeg personlig syns er ganske bra, faktisk :)

Lenke til kommentar
Og for å ikke snakke om Mr Self Destruct! NINs beste plate, tett etterfulgt av The Fragile. Mimre tilbake til 2002 da jeg hørte albumene første gangen :love:

8086731[/snapback]

Har ikke fått hørt noe på Mr Self Destruct enda, men er enig i at The Fragile er bedre enn The Downward Spiral.

 

AgentP: Jeg ville nok heller kjøpt The Fragile fremfor The Downward Spiral, men ingen av de to nevnte albumene er et dårlig kjøp. :)

Lenke til kommentar

Vlad Tepes - La Morte Lune / Into Frosty Madness (Kassett)

Meksikansk bootleg med to demoer på en kassett, 33 håndnumererte kopier. 1dollar!

Vlad Tepes - The Return of the Unweeping / War Funeral March (Kassett)

Meksikansk bootleg med to demoer på en kassett, 33 håndnumererte kopier. 1dollar! (Kassett)

Agalloch - Ashes Against the Grain (Dobbel LP)

Nydelig tung gatefold med slipcase coveret. 200 orange/seethrough splatter, 400 black, 400 seethtrough orange. Jeg har sistnevnte.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Immortal - Sons Of northern darkness og Mayhem - Chimera.

 

Flotte plater.

Spesielt Chimera røsker godt.

8088052[/snapback]

Meget bra kjøp det der. Chimera er så herlig, deilig å høre litt Mayhem med clean og fin produksjon. Min favoritt etter Die Mysteriis dom Sathanas, liker spesielt tittelsporet, Whore og Impious Devious Leper Lord (riktig skrevet?).

Lenke til kommentar
Immortal - Sons Of northern darkness og Mayhem - Chimera.

 

Flotte plater.

Spesielt Chimera røsker godt.

8088052[/snapback]

Meget bra kjøp det der. Chimera er så herlig, deilig å høre litt Mayhem med clean og fin produksjon. Min favoritt etter Die Mysteriis dom Sathanas, liker spesielt tittelsporet, Whore og Impious Devious Leper Lord (riktig skrevet?).

8093291[/snapback]

Helt rett ;)

 

Har også falt for Whore.

Rimelig fett når.. Maniac? brøler " She fucking hates you all. WHORE! "

Lenke til kommentar
Vlad Tepes er enten alvorlig fett, eller katastrofalt kjipt. Umulig å finne ut pga. tidenes verste innspillinger. :)

 

np: War Funeral March

8090944[/snapback]

Hehe, ja. Var vel fra deg eller Satrucci jeg fikk dem fra, mente å sjekke dem ut lenger enn myspace siden men kom aldri så langt. Så så jeg de kassettene til en billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...