Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Skal sjekke ut The Mars Volta. Noen som har plateanbefalninger

5455381[/snapback]

De-Loused In The Comatorium, debut albummet deres vil jeg si er det beste. Det er ett album som bare vokser og vokser.

5455439[/snapback]

 

Både Deloused in the comatorium og frances the mute er geniale. Kanskje best å begynne med deloused. Frances er litt mer eksperimentell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siste plata jeg kjøpte er Green Day - Bullet In A Bible. Det er ett Live album for dem som ikke viste det.

Annbefales på det sterkeste.

Opptak fra konsert i England hvor dem spelte for ca 130 000 mennesker over 2 dager.  :D

5456957[/snapback]

 

Eg hørte store deler av den konserten på radio på jobben i sommer, jævlig bra faktisk :thumbup:

Lenke til kommentar
Skal sjekke ut The Mars Volta. Noen som har plateanbefalninger

5455381[/snapback]

De-Loused In The Comatorium, debut albummet deres vil jeg si er det beste. Det er ett album som bare vokser og vokser.

5455439[/snapback]

 

Både Deloused in the comatorium og frances the mute er geniale. Kanskje best å begynne med deloused. Frances er litt mer eksperimentell.

5455836[/snapback]

Jeg vil si at Frances er lettere å like fordi det minner meg mer om pop, ikke spør meg hvorfor.. Jeg anbefaler De-loused fremfor Frances fordi jeg syns det er ett bedre album, men som du sier begge albumene er geniale. Scab Dates har jeg ikke fått hørt enda så den kan jeg ikke anbefale.

Lenke til kommentar
Kjøpte Jethro Tulls Aqualung nå nettopp

5457799[/snapback]

det er gutten sin som kjøper bra musikk :)

5464512[/snapback]

Ikke bra å gnaske pillene dine rett før man setter seg på forumet vet du. Det står hverken Iron Maiden eller Rammstein der, men Tull

5464927[/snapback]

R to the OFL

 

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...