Woff Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni (endret) Fikk denne i dag: https://www.platekompaniet.no/musikk/cd/rock/live-in-concert-at-metropolis-studios-usa-import-cd-3515418 Endret 13. juni av Woff 1
JohnMerrick Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Fikk noen cder fra Platekompaniet: Mogwai - The Bad Fire Wardruna - Birna Swans - Birthing 1 1
ilpostino Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Fikk levert et par klassikere på vinyl fra Platekompaniet i dag. Kjøpte noen filmer også. Planla egentlig flere filmer, men de var det opptil 2 ukers leveringstid på, så da bestiller jeg det heller selv andre steder på nettet. 3 3
Skogslik Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Possession of the Polar Shaman - Fenrir dauþuz bringandiz" PYRE:NUMEN - "El Passatge de l'Hivern Ierfeweardian Oþfeallan Snytrucræft - Unþurhfǽre Galdorcwideas Ynkleudherhenavogyon - Yeunadow Henaver A.R.:.O.:.A.A - Votadiniatrebatecornoviian Æðeltungolblod Forbregdan (Eostre Efenhléoðrung) 1
Gouldfan Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Da fikk jeg vært på Ramjes og kjøpt tidlige konserten nyutgitte Pink Floyd Live in Pompeii, vistnok mikset av selveste Steven Wilson en lyd guru som spiller i band selv (porcupine tree) samt Solo artist og kanskje en av verdens beste lydtekniker. 1
Datata Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jethro Tull - Stand Up Analogue Productions edition, dobbelt Lp på hastighet 45 rpm 2
JohnMerrick Skrevet torsdag kl 22:08 Skrevet torsdag kl 22:08 Ny cd fra Platekompaniet, The Warning - Keep me fed 1
Gouldfan Skrevet fredag kl 13:29 Skrevet fredag kl 13:29 Jeg har fått to nye skiver en fra Ramjes Musik og en spesial versjon fra Ginza.se. Sofia Karlsson-En sång till Selma Jazz at the Pawnshop 30th anniversary 3 SACD Hybrid+ bonus dvd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå